AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:47 #1 Skrevet søndag kl. 06:47 Jeg orker nesten ikke å se på hollywoodfilmer lenger pga stive og fylte fjes. Filmer som egentlig kunne vært og gode og dype, fremstår overfladiske og platte pga skuespillernes kunstige utseende, og manglende mimikk. blir jo bare verre og verre, og det er stadig færre skuespillere som ikke er overfylte. Fler som irriterer seg over dette? Anonymkode: 766ff...308 9 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:52 #2 Skrevet søndag kl. 06:52 Du dømmer folk pga. utseende, som ironisk nok er grunnen til at mange tar botox og fillers. Kanskje forsøk å være litt mindre fordomsfull? Anonymkode: e922e...f1d 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:56 #3 Skrevet søndag kl. 06:56 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg orker nesten ikke å se på hollywoodfilmer lenger pga stive og fylte fjes. Filmer som egentlig kunne vært og gode og dype, fremstår overfladiske og platte pga skuespillernes kunstige utseende, og manglende mimikk. blir jo bare verre og verre, og det er stadig færre skuespillere som ikke er overfylte. Fler som irriterer seg over dette? Anonymkode: 766ff...308 Så du film plakaten for practical magic 2, med sandra bullock og nikole kidman? Er spent på hvordan selve filmen blir. Mimikkløse ansikter begynner å bli et stort problem i filmer ja, når x-files kom ut med de siste episodene så var det jo helt krise for både david og gillian var så full av botox i trynet at de knapt kunne snakke. Anonymkode: a099c...ef9 7 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:56 #4 Skrevet søndag kl. 06:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du dømmer folk pga. utseende, som ironisk nok er grunnen til at mange tar botox og fillers. Kanskje forsøk å være litt mindre fordomsfull? Anonymkode: e922e...f1d Hvis det å like mimikk og at mennesker ser ut som mennesker og ikke dukker er å være fordomsfull så lever jeg godt med å være fordomsfull. Anonymkode: 766ff...308 13 1 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:57 #5 Skrevet søndag kl. 06:57 Skjønner hva du mener. Vi tar bort alle emosjonelle uttrykk. Selv på film. Anonymkode: 6e6da...00c 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:58 #6 Skrevet søndag kl. 06:58 Jeg irriterer meg ikke, men jeg får sånn uncanny valley følelse, og unngår rett og slett filmer og serier med de skuespillerne. Nicole Kidman, feks, orker ikke se noe med henne lenger, selv om hun har veldig uttrykksfulle øyne. Jeg får den ubehagelige følelsen av folk på jobb også som har masse botox og fillers, de ser liksom ikke ut som ordentlige mennesker, en sånn maske. Det gjør meg urolig og stresset. Men de ser veldig pene ut på bilder og når de bare er helt stille uten å si noe. Anonymkode: 401d3...d1a 6 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:59 #7 Skrevet søndag kl. 06:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du dømmer folk pga. utseende, som ironisk nok er grunnen til at mange tar botox og fillers. Kanskje forsøk å være litt mindre fordomsfull? Anonymkode: e922e...f1d Det ts nevner er et stort problem, jeg så et innlegg på fauxmoi på reddit for noen uker siden hvor dette ble tatt opp. Først fikk skuespillere kritikk for ikke å utføre korreksjoner på utseende og misset jobber på det, nå har de brukt for mye og får ikke jobb pga det. Det er reellt. Anonymkode: a099c...ef9 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:01 #8 Skrevet søndag kl. 07:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ts nevner er et stort problem, jeg så et innlegg på fauxmoi på reddit for noen uker siden hvor dette ble tatt opp. Først fikk skuespillere kritikk for ikke å utføre korreksjoner på utseende og misset jobber på det, nå har de brukt for mye og får ikke jobb pga det. Det er reellt. Anonymkode: a099c...ef9 Ja, det er jo ikke enkeltmenneskene som har skyld i dette, men bransjen og produksjonen. Anonymkode: 766ff...308 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:02 #9 Skrevet søndag kl. 07:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ts nevner er et stort problem, jeg så et innlegg på fauxmoi på reddit for noen uker siden hvor dette ble tatt opp. Først fikk skuespillere kritikk for ikke å utføre korreksjoner på utseende og misset jobber på det, nå har de brukt for mye og får ikke jobb pga det. Det er reellt. Anonymkode: a099c...ef9 Det er jo interessant, men det er mange skuespillere som ser ut som ordentlige mennesker selv litt opp i åra og derfor er mer troverdige. Det kommer jo også an på hva slags figur man skal spille; er det en sauebonde på landet under første verdenskrig, liksom, eller er det en glatt advokat i et sossete nabolag i New York i 2026. Anonymkode: 401d3...d1a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:03 #10 Skrevet søndag kl. 07:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du film plakaten for practical magic 2, med sandra bullock og nikole kidman? Er spent på hvordan selve filmen blir. Mimikkløse ansikter begynner å bli et stort problem i filmer ja, når x-files kom ut med de siste episodene så var det jo helt krise for både david og gillian var så full av botox i trynet at de knapt kunne snakke. Anonymkode: a099c...ef9 Frister ikke å se den nei. Synd når man liker skuespillerne ellers, men fjeset blir for distraherende til at jeg klarer å følge med på filmen. Anonymkode: 766ff...308 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:06 #11 Skrevet søndag kl. 07:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo interessant, men det er mange skuespillere som ser ut som ordentlige mennesker selv litt opp i åra og derfor er mer troverdige. Det kommer jo også an på hva slags figur man skal spille; er det en sauebonde på landet under første verdenskrig, liksom, eller er det en glatt advokat i et sossete nabolag i New York i 2026. Anonymkode: 401d3...d1a Noen ganger er det helt malplassert. F.eks når hovedpersonen i en historisk film har tydelig fillers i leppene. Anonymkode: 766ff...308 4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:31 #12 Skrevet søndag kl. 16:31 Jeg ga opp å se en serie med Nicole Kidman etter en halv episode, det er så distraherende når skuespillere ser så uekte ut. Anonymkode: 36770...c74 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:36 #13 Skrevet søndag kl. 17:36 Ja, det er helt forferdelig. Det er få Hollywood-filmer jeg gidder å se. Nicole Kidman var min favorittskuespiller før. Jeg så hvilken som helst film bare fordi hun var med, fordi hun var en så enestående god skuespiller. Nå er det som å se på en livløs dukke. Helt forferdelig trist. Anonymkode: 8c0f1...68f 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:27 #14 Skrevet mandag kl. 10:27 Jeg bare later som om det er AI, så går det helt fint. Anonymkode: b3ad5...766
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:28 #15 Skrevet mandag kl. 10:28 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 8.47): Jeg orker nesten ikke å se på hollywoodfilmer lenger pga stive og fylte fjes. Filmer som egentlig kunne vært og gode og dype, fremstår overfladiske og platte pga skuespillernes kunstige utseende, og manglende mimikk. blir jo bare verre og verre, og det er stadig færre skuespillere som ikke er overfylte. Fler som irriterer seg over dette? Anonymkode: 766ff...308 Eg irriterer meg ikkje, men ser det jo godt. Men eg vart litt lei meg då eg såg gode gamle Farmen og 2 av jentene der heilt tydeleg har fillers i leppene 🥲 Anonymkode: 5ba2a...29d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:33 #16 Skrevet mandag kl. 10:33 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare later som om det er AI, så går det helt fint. Anonymkode: b3ad5...766 Det neste blir vel at filmer heller lages med AI. Når ekte mennesker ser ut som AI, kan man likegjerne bruke AI direkte. Anonymkode: 766ff...308 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:36 #17 Skrevet mandag kl. 10:36 Jeg så på den første Descendants-filmen med 11-åringen min, Descendants er Dineyfilmer rettet mot store barn. Sønnen min kommenterte at jentene så merkelige ut og det hadde han helt rett i. Tydelige neseoperasjoner og fillers på purunge kvinner med barn som målgruppe. Anonymkode: adff3...962 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:42 #18 Skrevet mandag kl. 10:42 Det ser helt fryktelig ut! Nicole Kidman som var så nydelig, og så har hun ødelagt seg selv. Det er ikke som om man MÅ fikse på ting selv om man blir eldre heller. Astrid Lødemel som er med i Mesternes Mester i år f.eks. er 54 og ser helt fantastisk ut, med mimikk! Fra Hollywood kan jeg komme på Andie McDowell som lot det fantastiske håret bli grått, og ser like fantastisk ut, på en annen måte. Helen Mirren, Meryl Streep... De er noen, fortsatt. Anonymkode: 39409...f9a 4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:04 #19 Skrevet mandag kl. 11:04 Jeg elsker den første Practical Magic filmen, har sett den mange titalls ganger, og var supergira da de annonserte toeren. Men etter å ha sett traileren og intervjuet med Architectual Digest, kommer jeg ikke til å se den. Stochard Channing og Dianne Wiest som spilte tantene i film 1 var yngre enn Nichole Kidman og Sandra Bullock er nå, men de så så varme og ekte ut. Nichole og Sandra ser kanskje pene ut på bilder, men de er DRITCREEPY i bevegelse, og jeg orker bare ikke 1,5 timer med de maskektige fjesene. 😔 Ødelegger alt for meg når skuespillerene ser ut som creepy dukker, og det er snart ikke noen som har unngått galskapen. 😔 Anonymkode: 708f7...7da 2 1
Bokslukern Skrevet mandag kl. 11:16 #20 Skrevet mandag kl. 11:16 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 9.06): Noen ganger er det helt malplassert. F.eks når hovedpersonen i en historisk film har tydelig fillers i leppene. Anonymkode: 766ff...308 SÅ enig med deg. Begynte å se en historisk serie, men umulig å leve seg inn i fordi hovedrollen var full av fillers. Det er faktisk blitt et reelt problem og en trist utvikling. Håper vi snart ser en endring i samfunnet for å i det minste bremse litt på bruken av fillers/botox. Ser jo ut som de er i slekt alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå