Gå til innhold

Fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Seithr skrev (16 timer siden):

Har du prøvd og har lyst til å fortelle mer?
Spesielt hva du mener med frustrerende. Er det da ereksjonsproblemer samtidig som man blir veldig kåt liksom?

Snip.

Ser at dette kan tolkes som forherligelse av rusmidler.

Endret av Katten.2.0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en elsker jeg har prøvd dette med selv om vi og er i 40 årene og ikke ruser oss ellers. Å fy faen, jeg hadde ikke prøvd dette i ung alder så for meg var det en helt sinnsyk opplevelse, blir akutt kåt av å tenke på det og har de verste flashene på netthinna🥰 å hjelp nå må jeg nesten sende mld og spørre om ikke dette skal gjentas🥰

Anonymkode: b763d...821

Skrevet

En tråd som inviterer til å dele sin(e) fantasi(er) blir altså en tråd om bruk av Ecstasy….. velkommen til KG🤫

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (8 timer siden):

Har prøvd, men en del år siden sist. Jeg foretrakk moderate til sterke doseringer.

Alle erotiske følelser ble forsterket. I starten, før det kicket ordentlig inn, kunne jeg ha sex som normalt. Så kom det til et punkt hvor ereksjonen sviktet. Fikk en blowjob og følte meg hardere og større enn Mount Everest. Så tok hun en pause og jeg så at kuken var så liten at det så ut som jeg hadde tatt et isbad.

Resten av natten var preget av enorm kåthet hvor jeg gjorde alt jeg kunne med henne, men hvor frustrasjonen bare bygde seg opp.

Dagen etterpå tok det meg fem timer med runking før jeg endelig fikk en elendig orgasme. Svært frustrerende.

Normale folk får også en annen type hangover enn med alkohol, da en bruker opp lykkehormonene for en periode. Jeg merket absolutt null forskjell. En av fordelene med kronisk depresjon.

Sex på lsd er vesentlig mer givende. 

Du beskriver vel her egentlig den Kunnskapen jeg har fått: At det egner seg bedre som kjærlighetsrus enn sexrus. At man kan få en mer intim og dyp kontakt med kjæresten, men ikke nødvendigvis være i stand til å ha sex. 

Anonymkode: 6cc68...714

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2026 den 17.58):

Fantaserer om trekant. Jeg på alle fire i senga, gjerne foran et speil. Så kommer det en mann som legger seg under meg, og så kommer det en mann som tar plass bak meg. Begge er velutrustet, men fitta mi renner og jeg trenger å knulles med en gang. Begge mennene kjæler og koser med meg, han under meg suger og slikker puppene mine for at jeg skal bli våt. Da penisen til han under meg er stiv, setter jeg meg ned på han. Og så skyter jeg rumpa så mye ut som jeg greier så mannen bak meg begynner å knulle meg i rumpa. Jeg er fanget mellom disse mennene, og de styrer kroppen min og tempoet som de vil. Jeg ser på oss i speilet, ser på begge mennene som knuller meg som ville, og jeg ser at ansiktet mitt er fylt av nytelse og kåthet. Kinnene mine blusser. De tar meg deilig og bestemt begge to. Det er så deilig at jeg nesten gråter av lykke, begge tømmer seg i meg, jeg kommer, og vi blir liggende i en varm og svett klynge i sengen etterpå. Jeg blir slikket etterpå av begge mennene. 

Anonymkode: 8cbef...0f9

Deilig fantasi

Skrevet
Katten.2.0 skrev (15 timer siden):

Seksuelle handlinger på MDMA blir kraftig forsterket, men det flooder receptorene for mannlig ereksjon og orgasme (som er hormonstyrt). Det gjør opplevelsen både utrolig deilig og jævlig frustrerende.

Ikke anbefalt om man ikke vet hva man driver med. 

Nå er vel ikke narkotika og andre rusmidler å anbefale generelt, dette gjelder ikke bare da man skal ha sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er vel ikke narkotika og andre rusmidler å anbefale generelt, dette gjelder ikke bare da man skal ha sex. 

Og den beskrivelsen @Katten.2.0 ga av opplevelsen, gir vel heller ingen dekning for at MDMA er det sexdopet som det blir framstilt som, blant annet i tabloidmediene. Snarere tvert imot. Imidlertid er det gjort forskning som dokumenterer at det kan ha en positiv effekt på posttraumatisk stress og andre psykiske lidelser, men da selvsagt inn under kontrollerte former. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nesten det samme som LSD. 

Det er det samme, bare forskjellige brands, Ecstasy, og LSD er akkurat det samme.

Begge leverer kvalitet på forskjellige nivå!

Anonymkode: bf341...d99

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og den beskrivelsen @Katten.2.0 ga av opplevelsen, gir vel heller ingen dekning for at MDMA er det sexdopet som det blir framstilt som, blant annet i tabloidmediene. Snarere tvert imot. Imidlertid er det gjort forskning som dokumenterer at det kan ha en positiv effekt på posttraumatisk stress og andre psykiske lidelser, men da selvsagt inn under kontrollerte former. 

Hvor er moderatorene her inne da det virkelig er nødvendig å rydde i en tråd. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...