AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Skrevet 26. september Kunne du som kvinne hatt sex nå eller i fremtiden med en sexrobot? Hvorfor eller hvorfor ikke? Menn trenger ikke svare her... Anonymkode: c5692...8f4
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Skrevet 26. september Nei. Fordi sex er verdiløst uten emosjonell intimitet. Jeg bruker ikke dildo heller, gir meg ingenting. Jeg liker å ha sex med menn, ikke med gjenstander. Anonymkode: 78397...603 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Skrevet 26. september Nei. Lite sexy å onanere med en gigantisk maskin for det er hva det er, onani, ikke sex. Som bruker skriver over her er jeg heller ikke interessert i andre typer sexleketøy. Gir meg ingenting. Kvinne tidlig 40åra. Anonymkode: f8d58...6fc 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Skrevet 26. september Nei. Sex uten følelser er for meg temmelig meningsløst. Anonymkode: 6e49a...823 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september Jeg liker at noen tenner på meg...... En robot? Nei, takk Anonymkode: f43cf...152 1 2
Fighter83 Skrevet 26. september #6 Skrevet 26. september Holder med små leketøy for min del om en virkelig kar ikke kan gi meg det jeg trenger. Store roboter blir så vanskelig å pakke bort a gitt😅 Sibian er også for stort for min del i forhold til nytelsen den gir meg. Holder med en dildo med vibrator + en typ womanizer.
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Skrevet 27. september Ligger en reportasje om det på VGTV om man vil se. Anonymkode: c5692...8f4
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kunne du som kvinne hatt sex nå eller i fremtiden med en sexrobot? Hvorfor eller hvorfor ikke? Menn trenger ikke svare her... Anonymkode: c5692...8f4 Nei,men kunne gjerne sett på mannen ha det. Anonymkode: 5288d...c82 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Skrevet 27. september Nei. Så patetisk. Anonymkode: e3346...761 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Skrevet 27. september Fighter83 skrev (11 timer siden): Sibian er også for stort for min del i forhold til nytelsen den gir meg. Men du vet hvilken nytelse den gir deg!;-) Anonymkode: 97c45...263
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men du vet hvilken nytelse den gir deg!;-) Anonymkode: 97c45...263 Lurte jeg også på.. Anonymkode: e260c...ea7
Fighter83 Skrevet 27. september #12 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men du vet hvilken nytelse den gir deg!;-) Anonymkode: 97c45...263 Jeg gjør det bedre alene med små leketøy for å være ærlig 😅 2
AnonymBruker Skrevet 30. september #13 Skrevet 30. september Absolutt. Så lenge den er offline/ikke kan hackes eller noe slikt. Hadde vært tipp topp med en robot som kunne gjort alt med meg og jeg kunne gjort alt med. Jeg kan ikke velge og vrake i menn, så enten må sexlivet mitt være stillestående eller bare hva enn jeg greier å få, eller en robot kunne vært et verktøy så jeg kunne få nytelse når som helst, på hvilken som helst måte. Ingen sliten, grinete gubbe med dårlig ånde og skitne hender. Ingen frykt for å bli gravid, HPV, ikke noen mann som klager på kondom, osv. Anonymkode: b3994...586 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september #14 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2026 den 22.02): Kunne du som kvinne hatt sex nå eller i fremtiden med en sexrobot? Hvorfor eller hvorfor ikke? Menn trenger ikke svare her... Anonymkode: c5692...8f4 Nei. Ikke robot. Jeg har maskiner, men ikke roboter. Æsj. Anonymkode: 0cc1b...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #15 Skrevet 1. oktober Fighter83 skrev (På 27.9.2026 den 0.35): Holder med små leketøy for min del om en virkelig kar ikke kan gi meg det jeg trenger. Store roboter blir så vanskelig å pakke bort a gitt😅 Sibian er også for stort for min del i forhold til nytelsen den gir meg. Holder med en dildo med vibrator + en typ womanizer. Leketøyene blir mer og mer avanserte og robotaktige. Det er vanskelig å argumentere for den store etiske forskjellen på å bruke en høyteknologisk vibrator og en realistisk utseende robot, både i nåtid og i fremtid. En vibrator er mer praktisk når den skal gjemmes bort, som du sier. De rent praktiske forholdene er vel egentlig de eneste reelle forskjellene. Anonymkode: b545d...a5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå