Gå til innhold

Hvorfor ler jeg aldri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før kunne jeg le skikkelig eller få latterkrampe men nå smiler jeg eller kanskje humrer litt av noe morsomt. Jeg er ikke deprimert eller noe slikt. Jeg vil gjerne le ordentlig igjen, jeg trenger det. Kanskje noen kan anbefale en skikkelig morsom film?

Anonymkode: 4d195...fd3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alderen. Ingenting overrasker (nok) lenger. 

Anonymkode: 3dcd8...b7b

• Liker 2
Skrevet

Jeg ler høyt av feks Michael McIntyre. 

Anonymkode: f24c2...cc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Før kunne jeg le skikkelig eller få latterkrampe men nå smiler jeg eller kanskje humrer litt av noe morsomt. Jeg er ikke deprimert eller noe slikt. Jeg vil gjerne le ordentlig igjen, jeg trenger det. Kanskje noen kan anbefale en skikkelig morsom film?

Sliten og en tid med heseblesende dårlig humor.

Anonymkode: 17055...5ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Uff da. Hvilken humor har du? Hva har tidligere fått deg til å le? Kanskje du ikke har funnet noen du finner morsomme og som du deler det med? Jeg skal tenke på en artig film til deg :) 

Jeg kan finne noe morsomt i det meste. Har en veldig tørr, teit og svart humor som de færreste deler. Ikke så gøy å le seg hjel når noen er helt alvorlige. F.eks. sa foreleseren min en gang «liker dere kake??» «JA!» svarer studentene, deretter følger foreleser opp med «Bra! Jeg har ikke kake til dere, men jeg har et mattestykke om kake!». Ut av alle studenten var jeg den eneste som lo meg halvt hjel. Foreleseren mente det seriøst. Da er det ikke så gøy lenger å ta helt av på bakerste rad  ;) 

Anonymkode: 2a61e...0eb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kom på noe! Slike komedieshow. Daniel sloss og Ricky Gervais. Det er sånt som jeg knekker sammen av hvertfall 🙊

Anonymkode: 2a61e...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen.

Siste gang jeg regelmessig hadde latterkramper, var da jeg var tenåring. Det er over femten år siden.

Anonymkode: 2a3b1...36d

AnonymBruker
Skrevet

Verden har gjort meg kynisk 😭

Anonymkode: 2a3b1...36d

AnonymBruker
Skrevet

Dere er alle alt for mye i sosiale medier. Logg av Facebook for godt. Se forskjellen. Ikke delta i triggende kommentarfelt. Man vet det dukker opp ting man ikke ønsker å se. Dag ut,og dag inn med det greiene der gjør noe med hvem som helst!

Anonymkode: 77c6a...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...