Gå til innhold

Møller som forhandler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker at Møller hadde kjempeservice rundt 2010-2015. De siste årene har jeg sittet med følelsen at man "burde være glad man får kjøpe bil der" og "man skal være glad dem orker å ta service på bilen etterpå". 

Jeg tror denne bilforhandleren blir å få gigantiske problemer hvis de ikke tar seg sammen. Virker som man har ekstremt mange ansatte i butikkene som egentlig ikke bidrar noe særlig til en konkurransedyktig situasjon og kundeopplevelsen. Ta i mot nøkkel før service, ordne deg kaffe, gi deg en brosjyre, snakke litt om neste bil uten å vite hva man snakker om...

Hva tenker dere om Møller bil som forhandler?

Anonymkode: 258fb...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg husker at Møller hadde kjempeservice rundt 2010-2015. De siste årene har jeg sittet med følelsen at man "burde være glad man får kjøpe bil der" og "man skal være glad dem orker å ta service på bilen etterpå". 

Jeg tror denne bilforhandleren blir å få gigantiske problemer hvis de ikke tar seg sammen. Virker som man har ekstremt mange ansatte i butikkene som egentlig ikke bidrar noe særlig til en konkurransedyktig situasjon og kundeopplevelsen. Ta i mot nøkkel før service, ordne deg kaffe, gi deg en brosjyre, snakke litt om neste bil uten å vite hva man snakker om...

Hva tenker dere om Møller bil som forhandler?

Anonymkode: 258fb...1b6

Tenker at det sier mer om deg sim kunde, enn hva forhandleren gjør for deg. Har null å utsette på de!

Anonymkode: 18563...96f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker at det sier mer om deg sim kunde, enn hva forhandleren gjør for deg. Har null å utsette på de!

Enig. Min positive erfaring med Møller er en av grunnene til at jeg har valgt VW om igjen og om igjen. Kunnskapsrike selgere som ikke bare er der for å selge mest mulig, men de fortalte meg også ærlig hva jeg ikke trenger bruke penger på. 
Når det gjelder kundebehandling ellers har de vært profesjonelle, vennlige og raske. Aldri har jeg vært misfornøyd med noe. Og vi snakker om flere år. 

Anonymkode: 4d89d...279

Skrevet

Møller tjener veldig mye penger. For det første er de ikke noe fleksible på salg av bil og vet at folk kjøper Volkswagen uansett hvor dårlige biler Volkswagen lager. For det andre er det så mye feil på VAG over tid, at de får inn mye penger underveis; både med førte garantitimer og ordinær service og utlegg.

Jeg tror det at de sitter så godt i har gjort dem litt arrogante. Men det er nå mine 2 ct. da.

Anonymkode: f021b...808

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er nok stor forskjell på forhandlerne innenfor Møller og også de enkelte selgerne.

Jeg har hørt litt negativt om Møller i Tønsberg og Sandefjord. Det er vel spesielt ventetidene og hvor bra verkstedene oppleves.

Det er vel noen som tenker at dem har gått over fra å være selgere til å bli ordre-mottakere. 

Spennende med all konkurransen rundt el-bil da. Ser flere velger seg bort fra f.eks Volkswagen og prøver noe nytt.

Endret av jnissen
Skrevet
jnissen skrev (2 timer siden):

Det er nok stor forskjell på forhandlerne innenfor Møller og også de enkelte selgerne.

Jeg har hørt litt negativt om Møller i Tønsberg og Sandefjord. Det er vel spesielt ventetidene og hvor bra verkstedene oppleves.

Det er vel noen som tenker at dem har gått over fra å være selgere til å bli ordre-mottakere. 

Spennende med all konkurransen rundt el-bil da. Ser flere velger seg bort fra f.eks Volkswagen og prøver noe nytt.

I mai har nå VW 4., 5. og 6. plassen når det kommer til solgte el-biler i Norge. 

Tesla troner som vanlig øverst, fulgt av Toyota før VW. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I mai har nå VW 4., 5. og 6. plassen når det kommer til solgte el-biler i Norge. 

Merkelig å måtte gå helt tilbake til mai mnd, når Tesla ikke nådde opp ETTER mai. Da er Toyota størst i juli, og VW størst i august🤥

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Norge er rar. Så mange gode biler å velge mellom, men Ola og Kari velger middelmådighet med gjenkjennelige navn istdf.

• Nyttig 1
Skrevet

Er ofte på Mølla og kjøper mel jeg. 

Anonymkode: c38a4...234

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ofte på Mølla og kjøper mel jeg. 

Anonymkode: c38a4...234

K

O

N

S

T

R

U

K

T

I

V

T

• Hjerte 1
Skrevet

Dette blir jo som å si at Rema er ræva. Varierer garantert fra sted til sted 

Anonymkode: f8ee3...c74

Skrevet

Møller er helt gull, inntil den dagen det er noe fell med bilen din 💀

Anonymkode: 0d702...8e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Møller er helt gull, inntil den dagen det er noe fell med bilen din 💀

Anonymkode: 0d702...8e2

Det må du forklare nærmere. Hvilke feil snakker du om? Enhver feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...