AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Det er en kjekk gutt i kassa på meny her jeg bor, jeg lurer på om det er innafor å si noen fine ord om utseende hans mens han scanner varene mine? Er veldig forelsket i han, han er nok i 19 års alderen😊😍 Anonymkode: 7cdcb...8d0
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Go for IT sier jeg bare Anonymkode: 7cdcb...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er en kjekk gutt i kassa på meny her jeg bor, jeg lurer på om det er innafor å si noen fine ord om utseende hans mens han scanner varene mine? Er veldig forelsket i han, han er nok i 19 års alderen😊😍 Anonymkode: 7cdcb...8d0 Du kan si « så god parfyme du har! » Anonymkode: 2f89c...55d
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Innafor hvis du er mellom 17-20 år🥳 Anonymkode: 0721b...07c 4
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Go for IT sier jeg bare Anonymkode: 7cdcb...8d0 Gir du råd til deg selv? Anonymkode: edc44...701 6 3
Plexi Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gir du råd til deg selv? Anonymkode: edc44...701 Er like komisk hver gang det skjer 7
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Ikke kommenter utseendet hans. Still heller spørsmål for å bli litt kjent. Spør om han skal på konserten eller noe som skjer lokalt, eller om han skal se fotballkampen. Anonymkode: 9ffed...b22 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er en kjekk gutt i kassa på meny her jeg bor, jeg lurer på om det er innafor å si noen fine ord om utseende hans mens han scanner varene mine? Er veldig forelsket i han, han er nok i 19 års alderen😊😍 Anonymkode: 7cdcb...8d0 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Go for IT sier jeg bare Anonymkode: 7cdcb...8d0 Skal du ikke også oppfordre deg selv til å la være før du er ferdig trollet for kvelden? Anonymkode: 62028...2eb 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå