AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Er denne kjolen for hvit/beige til et bryllup? dresskoden er pent. Anonymkode: 399d4...df9 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Det er en hverdagskjole, ikke til bryllup. Anonymkode: 011f4...f42 13 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september Ja, den er for hvit. Anonymkode: 0068e...664 6
Daria Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Styr unna hvit bunnfarge, det er en grei tommelfingerregel. Min umiddelbare tanke er også at den ikke er pyntet nok. 15
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Jeg syns den er litt sånn tvilstilfelle, så jeg ville valgt noe annet. Den er dessuten veldig sommerlig. Anonymkode: 67a6d...a49 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september Som de over; den er rett og slett en hverdagskjole, men veldig søt som det da! Anonymkode: 5d1fd...022 5
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Kjolen er fin - men kanskje til en sommerfest eller lignende. Syns at den ikke passer i bryllup dessverre. Anonymkode: f057d...bba 2 1
Mezzosoprena Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er denne kjolen for hvit/beige til et bryllup? dresskoden er pent. Anonymkode: 399d4...df9 Fargen er likegyldig, denne er for hverdagslig til å bruke i et bryllup! 6
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Jeg ville ikke valgt den kjolen når du er i tvil om den er for lys. Det er ikke en god følelse å komme i bryllup med. Er også enig med de andre her, om at den er for hverdagslig. Det er bryllup! Frem med finstasen! Anonymkode: c7026...5aa 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Mezzosoprena skrev (6 minutter siden): Fargen er likegyldig, denne er for hverdagslig til å bruke i et bryllup! Jeg vil si den er innafor når dresskoden sier pent. Kjolen er et pent antrekk. Anonymkode: 10496...d4d 3
Mezzosoprena Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil si den er innafor når dresskoden sier pent. Kjolen er et pent antrekk. Anonymkode: 10496...d4d Det må du da gjerne si 🤣 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september Dere som sier den er for lite pynta. Det spørs jo litt på brudeparet da, hvor høytidelige de er. Anonymkode: ef188...bad 6 1
Kålrota Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september Denne hadde hverken vært for hvit eller for lite pyntet til vårt bryllup. Fin kjole! Det enkleste er vel å forhøre seg med brudeparet, noen er veldig nøye på slike detaljer. 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Det må du da gjerne si 🤣 Den hadde ihvertfall vært mer enn pen nok for meg! Pent antrekk er jo bare en vanlig, pen kjole. Er ikke snakk om galla her! Anonymkode: 10496...d4d 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Skrevet 24. september Hverdagskjole. Den er også for mye hvit ja. Jeg hadde tatt noe annet Anonymkode: 4f1e7...de0 3
Mezzosoprena Skrevet 24. september #16 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den hadde ihvertfall vært mer enn pen nok for meg! Pent antrekk er jo bare en vanlig, pen kjole. Er ikke snakk om galla her! Anonymkode: 10496...d4d Ja, men du må huske på at du har din mening, og jeg har min 🙂 1
Beneath the Moon Skrevet 24. september #17 Skrevet 24. september Den er for hverdagslig til bryllup. Denne type kjole passer bedre til klesskode pent. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Skrevet 24. september Synes den var fin, men om mulig for hvit. Med oppsatt hår, flotte sko og annet fancy tilbehør så er den kjolen der mer en pen nok for en festlighet som ett bryllup 😊 Anonymkode: f078e...b23 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #19 Skrevet 24. september Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Den er for hverdagslig til bryllup. Denne type kjole passer bedre til klesskode pent. Oi, jeg tenker helt motsatt. Det der er mer hverdagslig for meg 😅 Anonymkode: f078e...b23 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #20 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dere som sier den er for lite pynta. Det spørs jo litt på brudeparet da, hvor høytidelige de er. Anonymkode: ef188...bad Høytidlige nok til å skrive dresskode i invitasjonen i allefall 😅 Anonymkode: 33eb3...35c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå