AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Som tittelen sier. Anonymkode: fa847...4e3
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Google Photos og Jottacloud. Begge laster opp bilder ganske raskt Anonymkode: 91bfc...c33
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september iCloud og OneDrive. Har betalt for ekstra plass på iCloud. Anonymkode: fc94c...984
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september Snuppiluppi84 skrev (10 timer siden): Google photo Anbefaler å gi minst mulig til Google, spesielt hvis de du har tatt bilde av ikke har samtykket til at andre skal ha tilgang til dem. Anonymkode: e740b...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Proton drive. Europeisk og kryptert. Flyttet alt da Trump kom i runde 2. Hadde google før. Men så for meg at mine familiebilder med et pennestrøk ble tapet i de nye luksusboligene på gaza-stripen, så jeg tok til vettet og rømte amerikanske løsninger. Bruker bare Proton til mail, filer osv. Vil også heller betale til europa enn usa. Anonymkode: b92e4...67b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Men ser at Jottacloud er norsk, så skal undersøkes Enda bedre. Men liker mye av det andre fra Proton da. Anonymkode: b92e4...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå