Gå til innhold

Velge IPhone vanlig eller Max?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid hatt vanlig. Har ekstremt mye skjermtid og har begynt med briller (alderssyn).

Så vurderer hva som veier opp.. større skjerm men litt tyngre å dra med og holde eller mer nett størrelse men må bruke briller.

Anonymkode: 2a742...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt max de to siste telefonene jeg har kjøpt. Jeg ser mye serier og leser bøker på mobilen. Så for meg så er det topp. Jeg går mye med vesker. Så for meg så har det ikke så mye å si at den er større og litt tynger. 

Anonymkode: 1e6e6...1e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker max størrelsen. 

Anonymkode: e734c...bfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 21.18):

Har alltid hatt vanlig. Har ekstremt mye skjermtid og har begynt med briller (alderssyn).

Så vurderer hva som veier opp.. større skjerm men litt tyngre å dra med og holde eller mer nett størrelse men må bruke briller.

Anonymkode: 2a742...99c

Med Max mener du pro max eller tenker du på en eldre modell? Tror iPhone 14 var den siste modellen med max (ikke pro max)

Selv foretrekker jeg pro, synes pro max er for stor for mitt bruk. Har også lesebriller, men det har ikke noe å si om jeg har pro eller pro max for meg, briller må jeg ha for å lese uansett. 

Du kan jo sette opp lesestørrelsen på pro og se om det hjelper nok til å unngå briller? Gå i butikken og test begge mobilene og se hvilken du liker best. 

Anonymkode: c9742...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...