AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hei dere, Jeg vil bare dele mine bekymringer som jeg står midt i. Var på ultralyd kontroll uke 18+2, og fikk plutselig beskjed om at de fant noe avvik på hjertet til baby. Alt har sett fint ut frem til da. De kunne finne en høyresvingt aortabue, og noe med klaffene hvorav de var usikker om de pumpet blod selv eller om det er et hull. Men, de sier forsåvidt at hjertet ser bra ut - og at avvikene ikke nødvendigvis er veldig farlig! Jeg blir videresendt til barnekardiolog. Jeg måtte også ta morskakprøve, og nå er jeg helt fra meg i vente på svar.. Det er grusomt å ikke vite, og nesten forberede meg på det værste. Noe av hjertefeilene kan kobles til kromosomfeil. Er det noen her som har erfaring med hjertefeil og evt kromosomfeil og vil dere sine erfaringer? Gjerne erfaringer som har gått bra 🥹 Godt å få dele. Anonymkode: 47e43...218 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Har desverre ikke god erfaring. Men var ikke kromosomfeil i det minste. Ungen hadde flere operasjoner men døde fremdeles før ungen var ett og var traumeskadd. Anonymkode: d85fb...646 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har desverre ikke god erfaring. Men var ikke kromosomfeil i det minste. Ungen hadde flere operasjoner men døde fremdeles før ungen var ett og var traumeskadd. Anonymkode: d85fb...646 Traumeskadd? Anonymkode: cd163...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Har dessverre heller ikke god erfaring. Her viste det seg at det var trisomi 18. Anonymkode: 42642...a60
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Traumeskadd? Anonymkode: cd163...7a0 Av alle operasjonene hun hadde for å reparere hjertet. Det er hardt for en liten kropp. Hun gikk fra å være en smilende baby til å forsvinne helt inn i seg selv på en måte. Anonymkode: d85fb...646 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå