AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #1 Skrevet i går, 16:34 Jeg har tenkt at jeg har IBS fordi jeg i perioder kan få løsere avføring, bli oppblåst og få litt smerter og ubehag i magen. Har blitt utredet og utelukket IBD eller andre betennelser, og har ingen alarmerende tegn som blod, slim, vektnedgang eller diaré over flere dager. Men tenker jo at gullstandarden må være at man går på do én eller to ganger til dagen til samme tid, aldri er oppblåst eller sjeldent føler ubehag i magen. Men hvor mange har egentlig en så skjematisk fordøyelse? En flat mage gjennom dagen som aldri buler ut etter måltider? Hvor unormalt er det egentlig å ha de symptomene jeg har til tider? Anonymkode: 4351c...d21
AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #2 Skrevet i går, 16:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har tenkt at jeg har IBS fordi jeg i perioder kan få løsere avføring, bli oppblåst og få litt smerter og ubehag i magen. Har blitt utredet og utelukket IBD eller andre betennelser, og har ingen alarmerende tegn som blod, slim, vektnedgang eller diaré over flere dager. Men tenker jo at gullstandarden må være at man går på do én eller to ganger til dagen til samme tid, aldri er oppblåst eller sjeldent føler ubehag i magen. Men hvor mange har egentlig en så skjematisk fordøyelse? En flat mage gjennom dagen som aldri buler ut etter måltider? Hvor unormalt er det egentlig å ha de symptomene jeg har til tider? Anonymkode: 4351c...d21 Aner ikke. Jeg har ikke ibs, men bæsjer 2-4 ganger om dagen. Vekslende mellom løs og vanlig Anonymkode: 7f354...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå