AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg drikker gjerne en øl till middagen hver dag, finnes ikke drikke som er mer digg en en kald pils, den perfekte tørstedrikken! Ofte tar jeg meg også en pils mens jeg sitter dypt nede i godstolen foran TVen om kvelden. Det har blitt en god og hyggelig rutine, middag med øl, og så en ekstra pils mens man slapper av med nettflikksen. Jeg lever livet rett og slett! Hva med dere? Anonymkode: 47881...68c 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ukentlig, men jeg er også alkoholiker. Anonymkode: e5e2d...1d8 1
Nymerïa Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det høres hyggelig ut. Hvis jeg kan spørre, gjør du andre ting enn å drikke og se TV eller er det stort sett det det går i?
Sofiei Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Veldig mange år siden jeg har hørt det uttrykket... Trodde det døde ut på 80- eller 90-tallet.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Sofiei skrev (3 minutter siden): Veldig mange år siden jeg har hørt det uttrykket... Trodde det døde ut på 80- eller 90-tallet. Sammen med øllebrød. Anonymkode: aab7e...6b1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Nymerïa skrev (4 minutter siden): Det høres hyggelig ut. Hvis jeg kan spørre, gjør du andre ting enn å drikke og se TV eller er det stort sett det det går i? Joggeturer på mandag, onsdag og fredag, drar på treningssenter på tirsdag og torsdag. I helgene er jeg gjerne ute og driver med foto. Anonymkode: 47881...68c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Var vel 2 år siden sist jeg smakte en øl. Da tuborg limecut. Anonymkode: b5a9b...910
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Tja blir gjerne et par før middag i helgen, foretrekker vin til maten. Ellers blir det jo masse om jeg møter venner ute sånn ca månedlig. Anonymkode: cbc52...ceb
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #10 Skrevet 59 minutter siden Blir det en øl i året er vel det maks. Vin - tja. Et glass 4-5 ganger i året. Maks. Har et avslappet forhold til alkohol, det tenker jeg lite på. Tar gjerne en Munkholm elns, da. Anonymkode: 67dc6...bc8
bvp Skrevet 52 minutter siden #14 Skrevet 52 minutter siden Det kan bli en øl eller to på fredag og lørdag, det avhenger litt av om jeg er i nærheten av en butikk som har godt øl, jeg er ikke så glad i lagerøl eller IPA så det blir ofte til at jeg må i spesielle butikker.
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #15 Skrevet 51 minutter siden Som I drikker øl, eller drikker masse øl? Aldri hørt det uttrykket før.. Jeg tar noen få enheter et par ganger i året. Det kan være øl, eller annet. Anonymkode: a6873...92e
Hxndyman Skrevet 49 minutter siden #16 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg lever livet rett og slett! Hva med dere? 😆..Ja finnes ingenting bedre enn en pils til netflix..
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #17 Skrevet 43 minutter siden På solskinnsdager🙂 Anonymkode: 8fa42...413
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #18 Skrevet 26 minutter siden Hxndyman skrev (21 minutter siden): 😆..Ja finnes ingenting bedre enn en pils til netflix.. Nettopp, og nå har jeg fått kjøpt øl til middagen min og til kvelden! Anonymkode: 47881...68c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå