AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:32 #1 Skrevet mandag kl. 12:32 Har hatt denne oppi en krukke med lokk de siste 4-5 månedene, burde jeg hive og kjøpe nytt eller er det trygt å spise av fortsatt? Anonymkode: f7d80...33d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:35 #2 Skrevet mandag kl. 12:35 Den holder mye lengre enn det. Når den blir dårlig så kjenner du det, da får den en harsk, støvete, gammel smak. Anonymkode: f45cd...47d 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:06 #3 Skrevet mandag kl. 14:06 Jeg har hatt slik mye lenger enn 4 - 5 måneder og likevel overlevd når jeg spiste av det. Uansett - du blir ikke dårlig av gammel 4-korn. Det er ikke mat som blir bedervet. Anonymkode: 949c8...a73
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:11 #4 Skrevet mandag kl. 14:11 Har havregryn i åresvis. Så lenge det forblir tørt så er der bare å spise. Anonymkode: 7ae6c...790
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:54 #5 Skrevet mandag kl. 23:54 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har hatt denne oppi en krukke med lokk de siste 4-5 månedene, burde jeg hive og kjøpe nytt eller er det trygt å spise av fortsatt? Anonymkode: f7d80...33d Selvsagt er den fortsatt trygg å spise. Du trenger ikke å kjøpe ny før den du har spist opp. Anonymkode: 5b4bf...739
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå