AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Noen som har merket at de har blitt mer trøtt og utmattet etter å ha startet med kolesterolsenkende (statiner)? https://nhi.no/forskning-og-intervju/slapp-og-sliten-av-statiner Anonymkode: 16274...abc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nå har det jo kommet en del andre statiner på markedet siden 2012, så man står fritt til å bytte in man skulle slite ned bivirkninger. Anonymkode: f0a75...d60
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Begynte på Lipitor for et par uker siden, jeg merker ikke en en eneste bivirkning. Enn så lenge. Skal sies at formen min er på bånn uansett, så jeg ville vel ikke merket forskjell der uansett, tenker jeg. Anonymkode: 798d0...a0a
Hensatt Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Ja, veldig trøtt av Lipitor i starten, men ikke like mye av Atorvastatin. Men jeg var ganske på bånn i utgangspunktet så var vanskelig å si hva som skyldtes hva. Som nevnt er denne artikkelen 14(!) år gammel og mye har endret seg siden den gang. Tenker uansett at litt bivirkninger overgår fordelen av å bruke en medisin som forhindrer høyt kolesterol og åreforkalkning og potensielt forlenger livet ditt med flere år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå