AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:38 #1 Skrevet mandag kl. 10:38 Jeg måtte bråstoppe da jeg rygget bilen som førte til at beltet strammet seg litt rundt magen. Ikke veldig mye, men nok til at jeg kjente at det stramte seg brått. Fikk ikke vondt, men er dette noe jeg burde ringe inn til Ahus for en sjekk for? Er førstegangs og 36 uker på vei, blir fort redd. takk for alle svar! Anonymkode: c6855...c3b
mamanodrama Skrevet mandag kl. 10:43 #2 Skrevet mandag kl. 10:43 Nei. Så lenge alt ellers virker normalt har du ingenting å bekymre deg over. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:44 #3 Skrevet mandag kl. 10:44 Hørtes veldig drama ut, men bedre å ta en tlf for mye. Anonymkode: f9576...faf 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:33 #4 Skrevet mandag kl. 12:33 Det skader ikke med en tlf, men jeg hadde ikke ringt for noe sånt selv.. Anonymkode: e2aa8...512
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:35 #5 Skrevet mandag kl. 12:35 Jeg hadde ikke ringt for et slikt mindre uhell Anonymkode: 7ec09...c82
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:39 #6 Skrevet mandag kl. 12:39 Ring hvis du er bekymret! ❤️ Anonymkode: 462fd...b77
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:46 #7 Skrevet mandag kl. 12:46 Hvor fort har du rygget, for å få en så voldsom bråbrems? Ganske uansvarlig å rygge så fort. Du har jo vikeplikt for alt. Har du fått en skikkelig bråbrems, så ring. Det er bare de som kan gi deg råd på hva du skal gjøre Anonymkode: 93af4...07c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:36 #8 Skrevet mandag kl. 18:36 Jeg hadde ikke ringt, men om du er nervøs så ringer du. Anonymkode: 78d7a...79e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå