Gå til innhold

Hjemmelaser hårfjerning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erfaring med å fjerne hår med laser hjemme? Hvor ofte må man gjøre det og varer det? Bivirkninger?

Anonymkode: 12aa8...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Braun IPL silk-expert pro 5. Helt i starten tok jeg en runde hver 4-5 dag. Men nå en uke, kanskje 2 i mellom. Ihvertfall bena. 

Den fungerer veldig bra på legger og lår. Kan ikke hverken se eller føle et eneste hårstrå. Bikinilinjen er også hårfri. Men innerst på de ytre kjønnsleppene tar den ikke alt (men har mørkere hud der. Det fungerer optimalt på lys hud og mørkt hår). Bruker den i ansiktet (husk å ikke ta i nærheten av øynene!!) og det fungerer kjempebra ! Armhulene er det noen hår den ikke vil ta . Ca 5%.

Jeg prøvde en billig (699), og lampen røk etter noen måneder, så kjøpte braun . Den var også sterkere! 

Braun sin har ledning . Da slipper du å sette deg ned for en økt bare for å oppdage at den må på lading . 

Du skal barbere før du bruker IPL. Jeg gjorde ikke det i ansiktet , men det gikk bra likevel . 

Anonymkode: 7a46e...120

Skrevet

Fortsettelse

Det varer ikke for alltid. Du må gjøre vedlikehold. Står i bruksanvisningen hvor ofte etc. 

Ingen bivirkninger hos meg 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fortsettelse

Det varer ikke for alltid. Du må gjøre vedlikehold. Står i bruksanvisningen hvor ofte etc. 

Ingen bivirkninger hos meg 😊 

Tok du alt nedentil eller bare bikinilinjen? Dumt å ta bortbalt selv om jeg foretrekker det glatt?

Anonymkode: 12aa8...99f

Skrevet

Ja, har en Braun IPL - funket ganske bra. 

5 modell tror jeg.

Har ikke brukt den på 3 år av giddeløshet, og fortsatt er det områder som er permanent hårfrie.

Skal komme igang igjen med den, var fornøyd. 

Er ikke digg på min sensitive hud på de tynneste områdene. 

Men ingen negative greier i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet

Tante bestilte fra en små-sketchy utenlandsk nettside. Det kom ikke ordentlig fram hvor mye futt det var i den, så hun testet bare ett zap. Hun har i dag en permanent hårløs trekant i underlivet, så det funker når maskinen er kraftig nok, i hvert fall. O:)

Anonymkode: 2d88a...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...