AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Som det står i overskriften og som singel. Hvordan gå fram på en trygg måte for å gjøre dette? Har ikke overskudd til noe seriøst, men kunne tenkt meg en hyggelig relasjon som kun inkluderer å bare ha det hyggelig og ha litt sex. Er en voksen kvinne Anonymkode: fc356...cbd 2
Hxndyman Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september Tinder. Som kvinne får du 500 tilbud første timen hvis du bruker ordet sex.
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Da hadde jeg prøvd å få meg en fwb, altså en venn du liker og har det hyggelig med - med noe attåt 😊 mye bedre enn tilfeldig sex her og der, som hvertfall ikke gir meg noe. Anonymkode: 733d9...607
feliek54 Skrevet mandag kl. 14:32 #5 Skrevet mandag kl. 14:32 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Som det står i overskriften og som singel. Hvordan gå fram på en trygg måte for å gjøre dette? Har ikke overskudd til noe seriøst, men kunne tenkt meg en hyggelig relasjon som kun inkluderer å bare ha det hyggelig og ha litt sex. Er en voksen kvinne Anonymkode: fc356...cbd Register deg på nakentid.no du kan gratis som meg. Der vil du se menn står i kø og du kan velge selv. Endret mandag kl. 14:33 av feliek54
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:02 #6 Skrevet mandag kl. 20:02 Etterspørsel etter slike kvinner på spicymatch-appen. Sted mer for sex enn dating. Anonymkode: a663f...4b2
CIM Skrevet tirsdag kl. 12:04 #7 Skrevet tirsdag kl. 12:04 AnonymBruker skrev (På 20.9.2026 den 20.06): Som det står i overskriften og som singel. Hvordan gå fram på en trygg måte for å gjøre dette? Har ikke overskudd til noe seriøst, men kunne tenkt meg en hyggelig relasjon som kun inkluderer å bare ha det hyggelig og ha litt sex. Er en voksen kvinne Anonymkode: fc356...cbd Hvor voksen er en voksen kvinne? 1
Marijana Skrevet tirsdag kl. 17:34 #8 Skrevet tirsdag kl. 17:34 Jeg skjønner ikke helt problemet. På de fleste datingapper kan du krysse av for uforpliktende relasjon eller liknende. Du kan også skrive i bioen at du vil ha noe uforpliktende men fast. Det er veldig enkelt og greit, og du vil få mange tilbud. Så chatter og dater du de, også ser du om det er noe. En ting er jo sex, en annen ting er god sex. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå