AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:47 #1 Skrevet søndag kl. 17:47 Jeg lurer på hvor mange damer som har erogene brystvorter og som tenner på, og liker å få brystvortene sugd og kjælt med. Har vært med noen damer som har likt det veldig godt og med noen som ikke har brydd seg med det pga null følsomhet. Jeg liker å kjæle og suge bryster og brystvorter og det tenner meg og gir meg god sexuell opplevelse. Hva med dere damer? Menn kan også dele sine erfaringer selvfølgelig. Anonymkode: 3cadd...534
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:24 #2 Skrevet søndag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor mange damer som har erogene brystvorter og som tenner på, og liker å få brystvortene sugd og kjælt med. Har vært med noen damer som har likt det veldig godt og med noen som ikke har brydd seg med det pga null følsomhet. Jeg liker å kjæle og suge bryster og brystvorter og det tenner meg og gir meg god sexuell opplevelse. Hva med dere damer? Menn kan også dele sine erfaringer selvfølgelig. Anonymkode: 3cadd...534 Veldig glad i det, det tenner meg aller mest. Kan få orgasme kun ved stimuli av brystene. Anonymkode: edaba...47f 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:08 #3 Skrevet mandag kl. 09:08 Mine er veldig erogen. Elsker at mannen min suger og knar brystene mine. Er en stor del av tenningen min det. Anonymkode: 3cadd...534 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:49 #4 Skrevet mandag kl. 11:49 Jeg blir fullstendig gal av at han slikker og suger meg på brystvortene, det er himmelsk deilig. Kombinasjonen at han slikker og suger på brystvorten på den ene puppen, mens han forsiktig stryker og tar på den andre puppen. Litt klining på munnen og etterpå så er jeg våt og klar for å få han inni meg. Anonymkode: 45102...bd8 3
feliek54 Skrevet mandag kl. 14:30 #5 Skrevet mandag kl. 14:30 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg lurer på hvor mange damer som har erogene brystvorter og som tenner på, og liker å få brystvortene sugd og kjælt med. Har vært med noen damer som har likt det veldig godt og med noen som ikke har brydd seg med det pga null følsomhet. Jeg liker å kjæle og suge bryster og brystvorter og det tenner meg og gir meg god sexuell opplevelse. Hva med dere damer? Menn kan også dele sine erfaringer selvfølgelig. Anonymkode: 3cadd...534 Jeg har kost med ei. Sugde på en pupp og fingret på andre. Det virket som hun da nesten var i en transe og vet hun elsket det. Etterpå kunne jeg knulle henne så mye jeg ville. Husker hum maste om mer treff
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:46 #6 Skrevet mandag kl. 19:46 AnonymBruker skrev (På 20.9.2026 den 19.47): Jeg lurer på hvor mange damer som har erogene brystvorter og som tenner på, og liker å få brystvortene sugd og kjælt med. Har vært med noen damer som har likt det veldig godt og med noen som ikke har brydd seg med det pga null følsomhet. Jeg liker å kjæle og suge bryster og brystvorter og det tenner meg og gir meg god sexuell opplevelse. Hva med dere damer? Menn kan også dele sine erfaringer selvfølgelig. Anonymkode: 3cadd...534 Ja det er fantastisk deilig. Kan skrive under på første kommentaren i tråden. Men er generelt ganske sensitiv, slik at kyssing på hals eller å bli tatt på ellers på kroppen medfører at det renner nedover beina 😅 Anonymkode: cae00...876 1
AnonymBruker Skrevet i går, 03:18 #7 Skrevet i går, 03:18 Jeg elsker at mannen slikker og suger på brystene mine - det er det deiligste jeg vet om! Har store, faste bryster - og han elsker å suge på dem. Spør innimellom om han ønsker at jeg filmer mens han gjør det. Føles deilig å bli begjært, og i tillegg kunne se tilbake på det. Anonymkode: e1507...4bf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå