Gjest SOL! Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hei hei. Vi er en familie på fire, barna er 3 og 7 år. Minstemann er ganske plaget med astma, så vi planlegger å utsette ferien til juletider og reise tre- fire uker til varmere strøk. Noen som har gjort dette før, og har noen tips å komme med? Er det noen nettsider med hus/ leiligheter til leie som er enkle å bruke? Jeg har sjekket fly til Kanari øyene, og det koster oss ca 8000 med kun fly. (Synes det er billig!) Men hvor skal vi bo, og hvilken øy skal vi velge? Finnes det andre alternativ? (Thailand blir litt for lang flytur synes jeg.) Alltid kjekt å høre andres erfaringer
Gjest Lea Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Jeg har feiret jul på Gran Canaria flere ganger. Temperaturen har vært som en god norsk sommer. Med barn ville jeg valgt et sted der de har muligheten til å melde seg inn i en eller annet klubb (Bamseklubb, miniklubb e.l.). Det vil gi både voksne og barn en fin og innholdsrik ferie. Jeg vil altså ikke umiddelbart anbefale å leie hus/leilighet, men å bo på et eller annet anlegg med bungalower eller leiligheter som er tilknyttet et norsk reiseselskap (Saga, Ving e.l.). Med så små barn ville jeg unngått byene, men kanskje valgt f.eks San Agustin (et par mil fra Playa del Ingles). Der har finnes det alt dere trenger i tillegg til at det bare er en liten taxitur til byen og de store strendene. Det finnes flere slike småsteder rundt Playa del Ingles/Maspalomas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå