Gå til innhold

Oppfølgingsopphold Modum Bad

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på ordinært opphold på traumeavdelingen på Modum Bad, men tenker at jeg ikke kommer til å dra på oppfølgingsoppholdet. Noen andre som har vært eller valgte å ikke dra på det og kan si noe om hva som gjorde at du tok det valget? Angret du etterpå? 

Jeg synes ikke jeg fikk noe bra behandling, lærte ingenting, oppholdet var ikke tilpasset mine behov. Ser ikke noe poeng i å bare gjøre mer av det samme, jeg blir bare lei meg fordi det er enda en situasjon jeg må stå i som det virker som jeg er usynlig og ikke blir møtt på behov. 

Modum bad er jo «The holy grail» innenfor traumebehandling, føler det er litt tabu å snakke ned den behandlingen. Men det kan jo være fordi jeg ikke fikk traumebehandling under oppholdet i det hele tatt. 

Anonymkode: bc9c2...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på opphold eller traumeavdelingen, en har et par runder på poliklinisk bak meg og er inne igjen nå. 

Min erfaring med terapi generelt, er at man må være aktivt deltakende og ikke minst gi beskjed tidlig når noe ikke fungerer eller om det er noe man er misfornøyd med.

Jeg syns det er leit du ikke fikk noe ut av oppholdet ditt. Har du snakket med dem om det underveis eller etterpå? Har du spurt hvorfor det ikke ble mer individuelt tilrettelagt?

Jeg spør ikke for å kritisere deg, håper du skjønner det. Jeg er genuint interessert i at alle skal få maksimalt ut av den hjelpen de får. Hadde jeg ikke vært alenemor, hadde både psykologen min og jeg søkt meg inn på opphold, men jeg må være hjemme og følge poliklinisk behandling i stedet. Kunne det vært noe for deg? Å få traumebehandling poliklinisk? 

Anonymkode: 02c01...870

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...