Vila.S Skrevet lørdag kl. 23:20 #1 Skrevet lørdag kl. 23:20 Vi skal få oss en katt! Den har tuxedo-pels, altså den er mest svart og har hvite poter og litt hvit på magen og snuten. Meeen vi aner ikke hva vi kan kalle katten. Hva er kattenavn dere liker? Har noen hørt litt sånn spesielle navn?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:37 #2 Skrevet lørdag kl. 23:37 Så koselig. Lykke til! Da jeg leste beskrivelsen, tenkte jeg med èn gang på Figaro (i Pinnocchiotegnefilmen) som så slik ut. Og vår nabo Muskat som også var svart med hvite poter. Hvis JEG noen gang får en hannkatt, skal den nok hete Luris eller Børre! Anonymkode: f7aa9...836
AnonymBruker Skrevet i går, 06:11 #3 Skrevet i går, 06:11 Felix, Jacob. Har dere ett sen etternavn kan dere kalle han det. Anonymkode: 5d7ac...4d5
AnonymBruker Skrevet i går, 06:18 #6 Skrevet i går, 06:18 Vår katt heter Jubel. Fordi han er så gøy Anonymkode: 0bafa...434 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Tux Xedo Smoking Domino Orion Jax Anonymkode: 356c2...9eb
fugl fønix Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden (endret) Lakris, Felix, Rugo, Sasha, Rufus, Yunus, Elvis,Dennis,Sebastian,Sylvester,Tarzan.... Tenk på personligheten hans er han høyt og lavt,aktiv eller er han en mer kosete rolig katt,er han en storsjarmør,kanskje det er lettere å velge navn etter personlighet. Endret 18 timer siden av fugl fønix
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Synes han hørtes ut som en Mister 😉 Anonymkode: b0f0e...8d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå