AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hei! Er det noen som vet om bostøtte blir regnet som en del av inntekt når de skal regne ut hvor mye man skal betale inn på gjeldsordning? Anonymkode: 03d31...06a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jepp. Anonymkode: 03668...c0e Snakker du av erfaring? Så for meg at det kanskje ikke ble regnet i gjeldsordning iom at det er penger øremerket til utgifter knyttet til bolig? Anonymkode: 03d31...06a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Ja, det blir regnet med såklart. Anonymkode: 841f4...b7d
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Ja. https://www.husbanken.no/person/bostotte/kan-jeg-faa-bostotte/ Anonymkode: d3d96...f73
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Snakker du av erfaring? Så for meg at det kanskje ikke ble regnet i gjeldsordning iom at det er penger øremerket til utgifter knyttet til bolig? Anonymkode: 03d31...06a Du trodde du bare fikk mer penger å rutte med? Anonymkode: 03668...c0e 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Alt blir regnet med Anonymkode: 8c480...2a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå