Gå til innhold

Singel men hva nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for en liten siden. Mot min vilje, samtidig oppførte mannen seg så rart at det kanskje er like greit at det er slutt? Superknytt til meg ene øyeblikket og bisarr kritikk neste, som om han prøvde å starte krangler. Jeg sa lite der og da, bruddet kom som et sjokk, og jeg ville bare bort. Vi var sammen i flere år og han var mitt menneske. Men nå vil han ikke.

Jeg har vært lei meg men gjort de klassiske tingene; ingen kontakt, trener mer og har blitt ny på håret, er mer med venner osv. Har også orientert meg litt rundt dating, men ikke tatt steget helt ennå... Har mye ulike.følelser for eksen, og er forvirret, sint, og nummen. 

Tipper han kommer til å dukke opp om noen mnd, og spørre om vi skal prøve igjen. Prøver å styre unna kaoset som tydeligvis han er nå. Ønsker å være der i livet at jeg kan stifte familie, og tviler på at det blir med ham. Men jeg kan vel ikke date andre folk ennå, når jeg tenker romantisk på eksen. Eller kanskje jeg bare burde hive meg på dypet?

Anonymkode: eadb6...7cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt å vente litt. Ikke for å holde døren åpen for eksen men for å bli litt kjent med deg selv, og bli helt ferdig med eksen. Du har så mange følelser knyttet til det tidligere forholdet nå og det kan være lurt å bare la de være der til de går over i stedet for å prøve på døyve de med nye dater, sånn både for deg selv og av hensyn til de?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble singel for en liten siden. Mot min vilje, samtidig oppførte mannen seg så rart at det kanskje er like greit at det er slutt? Superknytt til meg ene øyeblikket og bisarr kritikk neste, som om han prøvde å starte krangler. Jeg sa lite der og da, bruddet kom som et sjokk, og jeg ville bare bort. Vi var sammen i flere år og han var mitt menneske. Men nå vil han ikke.

Jeg har vært lei meg men gjort de klassiske tingene; ingen kontakt, trener mer og har blitt ny på håret, er mer med venner osv. Har også orientert meg litt rundt dating, men ikke tatt steget helt ennå... Har mye ulike.følelser for eksen, og er forvirret, sint, og nummen. 

Tipper han kommer til å dukke opp om noen mnd, og spørre om vi skal prøve igjen. Prøver å styre unna kaoset som tydeligvis han er nå. Ønsker å være der i livet at jeg kan stifte familie, og tviler på at det blir med ham. Men jeg kan vel ikke date andre folk ennå, når jeg tenker romantisk på eksen. Eller kanskje jeg bare burde hive meg på dypet?

Anonymkode: eadb6...7cb

Jeg er i litt samme båt som deg. Han ville plutselig ikke mer. Vi har og hatt vårt å stri med i forholdet, men følte ting egentlig hadde vært ganske bra i det siste. Mistenker at han hadde ei på lur som han har holdt varm ei stund.. Så jeg kjenner bare at han kanskje ikke trenger å dukke opp igjen i livet mitt dersom det skjærer seg med hun nye… Så selv om jeg innerst inne har et håp om at han skal komme tilbake, så er nok det mest fornuftige å bare komme seg videre. 
Jeg fokuserer òg på trening, fikset håret, kjøpt mye nye klær osv. Og har såvidt begynt å snuse på dating igjen.. er 3 mnd siden det ble slutt. Er på ingen måte klar for noe nytt, og det er jeg og åpen om til de jeg evt snakker med, men for min del har det vært godt å bare ha litt kontakt med andre menn, som et steg vekk fra det som har vært. 
Håper du og får det bedre snart ts! 

Anonymkode: 32e2d...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...