AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden https://www.nrk.no/trondelag/bruk-av-paracetamol-i-svangerskapet-knyttes-til-mindre-eggstokker-og-testikler-hos-babyer-1.18026380 Viser at selv små doser synes å ha denne virkningen. Anonymkode: efb82...dc9
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Paracet har eksistert i Norge siden i allefall 70-tallet. Fruktbarhetstallet har vært synkende siden i allefall 2009. Mulig dette har innvirkning? Anonymkode: a5003...924 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Det virker som om omtrent alle norske kvinner har PCOS uansett. Anonymkode: 9fcfe...176
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Folk gjør så utrolig mye sjukt når de er gravide, ting som virker helt normalisert og som ingen reagerer på bortsett fra meg. Spis én bit med salami, og folk går helt bananas, men det er helt normalt å: - ta paracet (jeg har ikke brukt slikt på 20 år, bortsett fra én tablett den gangen jeg brakk begge beina i armen) -drikke brus med og uten kunstig søtning - spise plasttyggis, godteri og ultraprosessert mat -smører seg inn med kremer, parfyme og sminke som har mange titalls hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer - Kler seg i plastklær, spiser mat varmet i plast Er ikke rart fruktbarhet og helse går til helvete... 🙄 Anonymkode: d84c7...503 1 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Paracet har eksistert i Norge siden i allefall 70-tallet. Fruktbarhetstallet har vært synkende siden i allefall 2009. Mulig dette har innvirkning? Anonymkode: a5003...924 Lavere fruktbarhet har hovedsakelig sammenheng med at vi får barn senere nå enn for 20-30 år siden. Anonymkode: ef3fd...6f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå