AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:26 #1 Skrevet lørdag kl. 09:26 Jeg tenker da rent visuelt. Hører mye om den vakre kvinnekroppen, er ikke mannskroppen også vakker? Etter det jeg har hørt er det ikke mye vi menn kan tilby. En six-pack er aldri feil og sikkert et pent ansikt og en trent kropp. Noe mer? Det må da være mange delte meninger der ute som jeg gjerne skulle likt å høre. Men ikke godt å si. Kvinner liker å beskrive seg som like hele gjengen. De elsker sko, shopping og fargen rosa. Misliker øl, fotball og menn som ikke gjør husarbeid. Når dere ser en naken mann er det noe spesielt sted dere fokuserer på? Eller er det like uinteressant alt sammen? Anonymkode: 217e8...556
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:30 #2 Skrevet lørdag kl. 09:30 Tror du greit kan begynne med fokus et annet sted enn det visuelle. Legge bort syke ideer som "Kvinner liker å beskrive seg som like hele gjengen. De elsker sko, shopping og fargen rosa" er en god start... Anonymkode: f22bf...a8b 5 10
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:33 #3 Skrevet lørdag kl. 09:33 Jeg er ikke spesielt visuell av meg. Tenner ikke så mye på utseende. En naken mann er relativt uinteressant, ja, med mindre det er han jeg er gift med. Anonymkode: 7fbf0...837 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:35 #4 Skrevet lørdag kl. 09:35 Jeg tenner på en smart mann. Så utseende spiller ikke så stor rolle. Anonymkode: dfabb...595 3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:40 #5 Skrevet lørdag kl. 09:40 Jeg har mine preferanser på utseende men det hjelper vel ikke nødvendigvis deg å høre om det? Anonymkode: 619bd...a9f 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:42 #6 Skrevet lørdag kl. 09:42 Humor, at en person er ekte. Anonymkode: 62507...83c 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:45 #7 Skrevet lørdag kl. 09:45 En mann må være intelligent, omsorgsfull, raus, ikke egoistisk, forstå at han selv ikke er sentrum i universet, ha humor……, og så kommer utseendet langt ned på lista. Les andre tråder her. Da ser du at menn som ikke er i stand til å ta vare på barna sine når kona er syk f.eks, de er ikke attraktive. Uansett hvordan de ser ut: Anonymkode: 5cd22...967 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:47 #8 Skrevet lørdag kl. 09:47 Kvinner generelt beundrer kun andre kvinnekropper. Uavhengig om de er gay el ikke. Anonymkode: 42943...c0e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:47 #9 Skrevet lørdag kl. 09:47 Intelligens, humoristisk sans og praktiske egenskaper er sexy. Kropp, not so much.. Anonymkode: 27317...a09 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:48 #10 Skrevet lørdag kl. 09:48 Det er ingenting en mann kan tilby meg som gjør et liv sammen med han bedre enn singellivet. Anonymkode: accc7...439 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:48 #11 Skrevet lørdag kl. 09:48 Humor, varme, snillhet. Å være raus, på mange måter. For at en mann skal være tiltrekkende må han utvise en klassisk stabil maskulinitet for min del, og det handler bl.a om robusthet, intelligens, verdier og stabil psyke. Å forstå følelser til en viss grad bidrar til stabilitet. Kroppen og det visuelle er ikke det primære for de fleste kvinner. Anonymkode: 75301...8dd 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:49 #12 Skrevet lørdag kl. 09:49 En mann er best med klærne på. Beklager. Men en naken mann er totalt uinteressant for meg. Anonymkode: 29708...4f5 1
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 10:02 #13 Skrevet lørdag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tenker da rent visuelt. Hører mye om den vakre kvinnekroppen, er ikke mannskroppen også vakker? Etter det jeg har hørt er det ikke mye vi menn kan tilby. En six-pack er aldri feil og sikkert et pent ansikt og en trent kropp. Noe mer? Det må da være mange delte meninger der ute som jeg gjerne skulle likt å høre. Men ikke godt å si. Kvinner liker å beskrive seg som like hele gjengen. De elsker sko, shopping og fargen rosa. Misliker øl, fotball og menn som ikke gjør husarbeid. Når dere ser en naken mann er det noe spesielt sted dere fokuserer på? Eller er det like uinteressant alt sammen? Anonymkode: 217e8...556 Jeg fokuserer på det jeg vil 😂
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:26 #14 Skrevet lørdag kl. 10:26 Vel, jeg elsker mannekroppen. Synes det maskuline er flott, både å se på og ta på. Brystkasse, rumpe, hender, øyne, smil. Dit dras blikket mitt. Og ettersom jeg er en dame som alltid har hatt stort behov for nærhet og sex, så har menn såklart mye å tilby. Og den kroppen trenger ikke være topptrent, men jeg liker menn som tar vare på seg selv. Både hygienisk såklart, men også når det gjelder livsstil. Viser at de bryr seg, liksom. Jeg kjenner et par menn som er kjekke og attraktive i utgangspunktet, men som blir helt uaktuelle for meg fordi de lever på en meny kun bestående av junk (og magen og mannepuppene vokser og vokser), røyker og generelt ikke bryr seg. Men jeg kan gjerne sitte i armkroken til en mann med en kald øl i hånda og se på en fotballkamp, det er bare fint å dele hverandres interesser. Men årsaken til at jeg er singel på 5. året nå, er at jeg ikke finner menn som kan gi meg den tryggheten jeg ønsker. Den tryggheten som ville gjøre det attraktivt for meg å bryte med roen jeg har nå. Og det handler ikke om økonomisk trygghet eller at jeg vil beskyttes på noen måte, men rett og slett trygghet på at det er oss to. Trygghet på at han vil stå ved min side, ta litt vare på meg, ikke la blikket vandre til andre eller gå bak ryggen min på noen måte. Tryggheten på at det er verdt tiden og følelsene jeg investerer. Inntil jeg finner den mannen, har jeg det best alene. Anonymkode: a9410...f66 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:28 #15 Skrevet lørdag kl. 10:28 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kvinner generelt beundrer kun andre kvinnekropper. Uavhengig om de er gay el ikke. Anonymkode: 42943...c0e Gi meg forskning som beviser dette, så skal jeg tro på deg. Jeg synes mannekroppen er veldig vakker, jeg. 🥰 Så fremt den har noenlunde ålreite proporsjoner. Veldig overvektige menn er ikke så attraktive med tanke på kropp, men de kan jo ha andre kvaliteter som er vel så viktige. Faktisk mye viktigere. Anonymkode: a91ce...f3e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:39 #16 Skrevet lørdag kl. 10:39 Sterke trente armer (men ikke boler bodybuilder typen),fint smil, sjarmerende,velkledd. Ikke for tynn, heller litt ekstra enn for lite. Mann som ikke raper og fiser foran meg. Holder seg i form. Anonymkode: 4da65...e89
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:42 #17 Skrevet lørdag kl. 10:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker da rent visuelt. Når dere ser en naken mann er det noe spesielt sted dere fokuserer på? Eller er det like uinteressant alt sammen? Anonymkode: 217e8...556 Greia er at det er dumt å sammenligne menn og kvinner på dette. Menn er som kjent ofte langt mer visuelle i sitt tenningsmønster. Ikke misforstå. Jeg har overhode ingen ting i mot menn😂. Jeg er gift med en flott mann. Men jeg blir ikke kåt bare av å se en mann. Hvordan utseende og kroppen hans er, er helt irrelevant. Det er helt andre ting en rene visuelle inntrykk som gjør meg kåt. Det eneste visuelle jeg kanskje fokuserer på og tenker på som veldig fint, er smil og øyne. Anonymkode: d6791...b0d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:00 #18 Skrevet lørdag kl. 12:00 Jeg er ikke kvinne, men det er åpenbart følgende: Høy, svær, kraftig bygd, brede skuldre, store hender og underarmer. Rett og slett stor. Anonymkode: 6b7f8...12b
alfathealfa Skrevet lørdag kl. 12:02 #19 Skrevet lørdag kl. 12:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Humor, varme, snillhet. Å være raus, på mange måter. For at en mann skal være tiltrekkende må han utvise en klassisk stabil maskulinitet for min del, og det handler bl.a om robusthet, intelligens, verdier og stabil psyke. Å forstå følelser til en viss grad bidrar til stabilitet. Kroppen og det visuelle er ikke det primære for de fleste kvinner. Anonymkode: 75301...8dd Dette. Sexy. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:28 #20 Skrevet lørdag kl. 13:28 Rent visuelt så er en passe trent kropp fin å se på, ikke for tynn, ikke overvektig, men heller ikke for store, bulende muskler. Er ellers svak for skjeggstubber, det ser maskulint ut. Og markerte underarmer. Anonymkode: 22bc2...933
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå