AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:32 #2 Skrevet fredag kl. 20:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Anonymkode: 2ef88...56d Ja, veldig fin og hyggelig by. Har ikke problemer med å anbefale et besøk. Av en eller annen grunn har det lenge vært en "gay"-destinasjon, men det er selvsagt like hyggelig for oss andre også. Og så er den veldig praktisk og grei å kombinere med et par dager i Barcelona selvsagt. Anonymkode: 7ca45...58d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:37 #3 Skrevet fredag kl. 20:37 Kjempekoselig by. Vært der flere ganger. Anonymkode: 98d84...5e7
Ellie Italia Skrevet 38 minutter siden #4 Skrevet 38 minutter siden (endret) Sitges er den koseligste byen i hele Spania syns jeg. Folk er så inkluderende og trivelige der. Jeg har vært på Eurovision-fest der mange ganger, det kan anbefales! Det er også en by som er kjent for sine meget gode restauranter, det kommer faktisk folk fra Barcelona for å spise der. Ellers er byen veldig ren og det er masse koselige butikker i sentrum. Stranda er fin! Det er en veldig gay by med mange gaybarer, men det er bare gøy syns jeg da. Å sitte på Parrots pub og se på folk er veldig moro, alltid god stemning der ❤️ Er generelt all slags folk i byen, ikke så mange nordmenn. Kan varmt anbefale hotel Platjador ved strandpromenaden. Det er ikke noe luksus, men superkoselig hotell med perfekt beliggenhet. Rent og pent med basseng og en meget bra frokost. Man kan få cava til frokosten og Det er en togstasjon i Sitges og, der kan man ta en tur til f.eks Barcelona eller andre steder om man ikke vil leie bil. Mange fine steder å oppleve i nærheten, kan gå tur eller sykle. Endret 38 minutter siden av Ellie Italia skrivefeil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå