Gå til innhold

Frisk fra langvarig spiseforstyrrelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Vet det ikke er lov til å snakke om sf her. Men likevel, er det noen som har blitt friske etter å ha slitt i mange år som kan dele litt håp? 

Har slitt i flere tiår, vært igjennom mye behandling og flere innleggelser, men blir likevel ikke bra. Strever med mye i livet, og vet sf'en er en måte å håndtere det på. Føler som det sitter så fast når jeg har slitt i så mange år.. Skamfullt og fortvilende å ikke komme seg videre :(

Setter pris på om noen kan dele litt håp ❤️ 

Anonymkode: e7871...38b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frisk på papiret, men jeg tror ikke jeg er helt frisk og tror heller ikke at jeg noen gang kommer til å bli det. Selv om jeg ikke drives av sf-tanker, må jeg hele tiden være oppmerksom på det. Jeg vet hvor fort det kan snu når et tilbakefall først kommer, og jeg klarer ikke la være å lete etter tegn. Er jeg matlei, eller er det faktisk noe mer? Har jeg faktisk lyst til å dra på joggetur, eller bare overbeviser jeg meg selv om at det er noe jeg vil og ikke noe jeg må? Er det tilfeldig at jeg sov dårlig uka som gikk, eller er det noe galt? Mulig tankegangen min ikke gir helt mening, men jeg tror oppriktig at man ikke kan bli 100% frisk.

Anonymkode: deba0...60e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...