AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:28 #1 Skrevet fredag kl. 15:28 Dette er historie, men har alltid undret. Noen som har greie på skader her? Saken her at min hund ble angrepet bakfra av en Dobermann og svarte voldsomt. Mange vitner, så saken fikk ikke noe etterspill. Det var et under at hunden overlevde fortalte eier meg i ettertid. Det tror jeg på. Anonymkode: d9966...d8d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:44 #2 Skrevet fredag kl. 16:44 Det høres ikke umulig ut overhode. Min måtte sy over 30 sting etter å ha blitt angrepet av en løs hund. Totalt uprovosert angrep, eier tok på seg all skyld og alt ansvar. Min var en whippet forresten så ikke en svær hund med mye å ta tak i. Mesteparten av skadene var på låret, rundt penis og buken. Anonymkode: 85f62...b4a
Crazydoglady Skrevet fredag kl. 21:08 #3 Skrevet fredag kl. 21:08 Absolutt mulig.. har selv måttet sy 23 sting i hånda etter et angrep. Skal ikke mye til for det.
Leo Skrevet fredag kl. 21:27 #4 Skrevet fredag kl. 21:27 Jeg har vært hos veterinær med en vanlig huskatt som ble sydd sammen med 37 sting så 43 sting på en stor hund vil jeg ikke anse som usannsynlig. Det var dessuten store sting på den katten fordi det rett og slett var vanskelig å finne feste, men den overlevde og kom seg fint. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:28 #5 Skrevet fredag kl. 21:28 Med flere små sår blir det flere sting. Ett langt rett kutt gir færre steg. Ene pusen min hadde 24 sting etter operasjon i magen for å fjerne fremmedlegeme. Anonymkode: abb80...739
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:45 #6 Skrevet fredag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Med flere små sår blir det flere sting. Ett langt rett kutt gir færre steg. Ene pusen min hadde 24 sting etter operasjon i magen for å fjerne fremmedlegeme. Anonymkode: abb80...739 Selvfølgelig! Nå snakker vi om en hund som bet seg fast EN gang så det var samme bittskade. Anonymkode: d9966...d8d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:57 #7 Skrevet fredag kl. 21:57 Jeg har hatt en flenge i beinet en gang, og den var ikke såå stor. Den var over 20 sting. Det var i tillegg en ren flenge, så det høres ikke usannsynlig ut med over 40 sting. Anonymkode: 5140d...109
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå