AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Har en kul rett innforbi nesa oppi "taket". Den er glatt og har vært der sikkert et år, men vet ikke om den har vokst. Ser hudfarget ut. Noen som har det samme? Legen jeg var hos visste ikke 😅 merka den helt tilfeldig Anonymkode: d9251...554
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en kul rett innforbi nesa oppi "taket". Den er glatt og har vært der sikkert et år, men vet ikke om den har vokst. Ser hudfarget ut. Noen som har det samme? Legen jeg var hos visste ikke 😅 merka den helt tilfeldig Anonymkode: d9251...554 Den er ikke vondt eller noe heller, bare kjenner den om jeg kjører finger oppi Anonymkode: d9251...554
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Kan være en liten polypp. Jeg hadde en som falt ut (riktig nok større og lengre opp), og den så sånn ut på bilder når den fortsatt var inni nesa. Har bilder av den både inni nesa og utenfor etter den falt ut hvis du vil se. Anonymkode: 52213...0d0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Min var ikke vond. Jeg kunne ikke kjenne den med fingeren siden den satt lengre opp, men den var relativt myk når den kom ut i hvert fall. Anonymkode: 52213...0d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå