Gå til innhold

Handler folk fortatt på shein og Temu ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør folk fortsatt det eller har vi lært ? Hvrofor er det lov når det er fullt av miljøgifter i det ? 

Anonymkode: 60330...f34

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig bekymret for dette. Jeg n ting er f eks at foreldre kjøper leker til egne barn der, men hva skjer når disse etter hvert havner på et loppemarked og går videre til andre barn uten av man vet opphavet uten at man vet at lekene ikke er trygge?

Anonymkode: c7912...c8f

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

🍿Venter på de faste Temu-forsvarerne skal komme inn i tråden å lage liv 

Anonymkode: 861ba...f39

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er jo ikke farlig å leke en gang med en leke fra Temu. Men vips så er det inn i barnehagen og småbarna sutter på det hver dag . Til slutt vet man ikke hva som er hva. Hvorfor blir ikke dumme folk beskyttet mot sånt 

Anonymkode: 60330...f34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen kjøper der lenger. Ifølge dem jeg har snakket med, er det blitt blodharry.

Anonymkode: c2f56...7a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk forstått at både Shein og temu-handelen har avtatt. Jeg har selv sett på temu de siste ukene, og jeg kan ikke se at ting er så mye billigere der. Jeg søkte faktisk bevisst etter noe som sikkert var fire ganger så dyrt om på Clas Ohlssons. Jeg tror folk har blitt mer bevisste på at kvaliteten derfra ikke er god, det har jeg selv erfart, og derfor handler jeg ikke der.

shein har jeg aldri handlet på, men jeg har fått med meg at folk har sluttet å handle der fordi det ikke er mulig å returnere ting der. Selv har jeg et verv som gjør at jeg jobber på loppemarked, og det er sinnsykt mye klær fra shein der, jeg tenker det betyr at klærne er dårlige, feil størrelse eller noe, og at det ikke er mulig å returnere det.

Anonymkode: 33ffb...adf

AnonymBruker
Skrevet

Ja, handlet der forrige uke.

Anonymkode: 2ca84...7f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

🍿Venter på de faste Temu-forsvarerne skal komme inn i tråden å lage liv 

Anonymkode: 861ba...f39

Er ikke dette et diskusjonsforum? 🤔

Superfornøyd med kvaliteten på ting jeg har kjøpt der. 

Anonymkode: fbbfc...405

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper av og til klær der til meg selv ikke til barna pga veldig dårlig økonomi 

Anonymkode: 760e7...76c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har faktisk forstått at både Shein og temu-handelen har avtatt. Jeg har selv sett på temu de siste ukene, og jeg kan ikke se at ting er så mye billigere der. Jeg søkte faktisk bevisst etter noe som sikkert var fire ganger så dyrt om på Clas Ohlssons. Jeg tror folk har blitt mer bevisste på at kvaliteten derfra ikke er god, det har jeg selv erfart, og derfor handler jeg ikke der.

shein har jeg aldri handlet på, men jeg har fått med meg at folk har sluttet å handle der fordi det ikke er mulig å returnere ting der. Selv har jeg et verv som gjør at jeg jobber på loppemarked, og det er sinnsykt mye klær fra shein der, jeg tenker det betyr at klærne er dårlige, feil størrelse eller noe, og at det ikke er mulig å returnere det.

Anonymkode: 33ffb...adf

Hvordan ser du hva som er fra Temu, hva som er fra Shein og hva som er fra andre steder??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler småting der. Hårstrikk, sløyfebånd til gaveinnpakning

Anonymkode: a941e...2a3

Skrevet
Thyra skrev (3 minutter siden):

Hvordan ser du hva som er fra Temu, hva som er fra Shein og hva som er fra andre steder??

Man handler fra merker man kjenner til?

Skrevet
elisa1819 skrev (Akkurat nå):

Man handler fra merker man kjenner til?

Nå skjønte jeg ikke helt.

Jeg svarte en som var med og arrangerer loppemarkeder som skrev at det var så mye fra Shein der. Jeg lurte på hvordan hun ser at det er fra Shein. Veldig mange av de samme klærne selges på Temu, Shein, Joom, AliExpress (eller hva det heter).... Hvordan ser hun at det er fra Shein?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, all handel fra shein og temu har helt stoppet opp fra Norge. Det kommer ingen pakker til Norge fra Kina lenger. Fikk du ikke notatet? 🙄

Anonymkode: 30a47...951

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (5 minutter siden):

Nå skjønte jeg ikke helt.

Jeg svarte en som var med og arrangerer loppemarkeder som skrev at det var så mye fra Shein der. Jeg lurte på hvordan hun ser at det er fra Shein. Veldig mange av de samme klærne selges på Temu, Shein, Joom, AliExpress (eller hva det heter).... Hvordan ser hun at det er fra Shein?

Jeg tenker det er fra produsenter man  kjenner til? Hvis der er fra en produsent man aldri har hørt om før, og som i tillegg ikke presenterer seg med tanke på bærekraft, miljø og kvalitet, da  er det ikke bra.

Anonymkode: 93c7b...3f5

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er mer merkelig at folk er så sikre på at alt de kjøper i Norge er bra. Det er så naivt. Eller at de handler på diverse billige butikker og markeder når de er i utlandet, men kritiserer Temu og lignende. 

Anonymkode: 8eccb...a04

• Liker 4
Skrevet

Alltid fornøyd, kjøper mye parykker,sko og kjoler der

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper bare klær, duftlys og slikt fra veletablerte norske forhandlere som jeg vet verdsetter miljø og har kvalitet i alle ledd!

Anonymkode: 39a71...0fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er fra produsenter man  kjenner til? Hvis der er fra en produsent man aldri har hørt om før, og som i tillegg ikke presenterer seg med tanke på bærekraft, miljø og kvalitet, da  er det ikke bra.

Anonymkode: 93c7b...3f5

Da må man jo ha handlet på shein selv om man vet hvilke produsenter de har?

AnonymBruker
Skrevet

Vi handler bare det skikkelig flinke influensere (vennene våre) reklamerer for! Helst i en butikk de eier selv! Det er ekte det!

Anonymkode: 03534...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...