AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg har en venn som jeg har kjent siden barndommen. Vi har ett veldig fint vennskap. Og så har jeg en god venninne som har begynt å date min venn. Jeg er ikke sjalu, men synes det er vanskelig. Har aldri vært noe mellom meg og min venn. Grunnen til at jeg synes det er vanskelig er pga jeg er redd for at de få problemer i forholdet og så står jeg midt imellom. Bør jeg si noe til de om hva jeg føler? Anonymkode: 01f10...238
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Nei. Du har selvsagt lov til å føle det du føler, men dette hadde jeg holdt helt for meg selv. De er nyforelsket, og er sikkert lite interessert i at dette skal handle om deg. Ikke krisemaksimer så tidlig, det kan jo være dette går godt 😊 Anonymkode: 7d318...336 13 5
Gaia Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bør jeg si noe til de om hva jeg føler? Anonymkode: 01f10...238 Absolutt ikke, hvis du ønsker å beholde de begge som venner. 9
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Kvinner og menn er aldri "kompiser".. Anonymkode: 52bf4...541
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner og menn er aldri "kompiser".. Anonymkode: 52bf4...541 Joda. For min del både før og etter vi hadde sex. Anonymkode: 6789e...587
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden TS, deres forhold har ikke noe med deg å gjøre. Ikke få det til å handle om deg ved å være bekymret for at de kan få problemer. Anonymkode: 6d41c...959 1 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en venn som jeg har kjent siden barndommen. Vi har ett veldig fint vennskap. Og så har jeg en god venninne som har begynt å date min venn. Jeg er ikke sjalu, men synes det er vanskelig. Har aldri vært noe mellom meg og min venn. Grunnen til at jeg synes det er vanskelig er pga jeg er redd for at de få problemer i forholdet og så står jeg midt imellom. Bør jeg si noe til de om hva jeg føler? Anonymkode: 01f10...238 Barnsomskameraten min og bestevenninna mi ble sammen via meg. Det i seg selv var i utgangspunktet hyggelig. Men viste seg at hun ble sykelig sjalu og nektet meg og barndomvennen å ha mer kontakt. Det hater jeg at vi lot skje. Vi hadde kjent hverandre absolutt hele livet (foreldre var barndomsvenner). Det ble et helvetes spetakkel mellom de. Hun utsatte han for vold og truet med å si der var hans feil. Hun stakk og la livet hans i ruiner. Vi fikk kontakt igjen mange år senere. Men hun har falt helt ut av verden med masse psykiske problemer. Jeg angrer på at jeg introduserte de. Bare pass på at ingen av de kommer mellom vennskapene deres. Anonymkode: b868a...314
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnsomskameraten min og bestevenninna mi ble sammen via meg. Det i seg selv var i utgangspunktet hyggelig. Men viste seg at hun ble sykelig sjalu og nektet meg og barndomvennen å ha mer kontakt. Det hater jeg at vi lot skje. Vi hadde kjent hverandre absolutt hele livet (foreldre var barndomsvenner). Det ble et helvetes spetakkel mellom de. Hun utsatte han for vold og truet med å si der var hans feil. Hun stakk og la livet hans i ruiner. Vi fikk kontakt igjen mange år senere. Men hun har falt helt ut av verden med masse psykiske problemer. Jeg angrer på at jeg introduserte de. Bare pass på at ingen av de kommer mellom vennskapene deres. Anonymkode: b868a...314 Hvor lenge hadde du kjent bestevenninnen din? Hadde hun ikke vist noe tegn på å være så ustabil? Dette var jo veldig spesielt, og forferdelig å høre. Men det er nok langt mellom så dramatiske tilstander 😊 Anonymkode: 7d318...336 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kvinner og menn er aldri "kompiser".. Anonymkode: 52bf4...541 Jo, det er faktis veldig vanlig. Anonymkode: 12e87...45c 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en venn som jeg har kjent siden barndommen. Vi har ett veldig fint vennskap. Og så har jeg en god venninne som har begynt å date min venn. Jeg er ikke sjalu, men synes det er vanskelig. Har aldri vært noe mellom meg og min venn. Grunnen til at jeg synes det er vanskelig er pga jeg er redd for at de få problemer i forholdet og så står jeg midt imellom. Bør jeg si noe til de om hva jeg føler? Anonymkode: 01f10...238 Nei, vent med å si noe til det eventuelt er et reelt problem. Da kan du si at du ikke ønsker å bli blandet inn i deres problemer og at de bør snakke med andre enn deg om de vil rakke ned på hverandre. Så lenge alt er fint er det bare å fryde seg påd eres vegne. Anonymkode: 12e87...45c 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Barnsomskameraten min og bestevenninna mi ble sammen via meg. Det i seg selv var i utgangspunktet hyggelig. Men viste seg at hun ble sykelig sjalu og nektet meg og barndomvennen å ha mer kontakt. Det hater jeg at vi lot skje. Vi hadde kjent hverandre absolutt hele livet (foreldre var barndomsvenner). Det ble et helvetes spetakkel mellom de. Hun utsatte han for vold og truet med å si der var hans feil. Hun stakk og la livet hans i ruiner. Vi fikk kontakt igjen mange år senere. Men hun har falt helt ut av verden med masse psykiske problemer. Jeg angrer på at jeg introduserte de. Bare pass på at ingen av de kommer mellom vennskapene deres. Anonymkode: b868a...314 Dette høres ut som noe som sjelden inntreffer. Anonymkode: 15234...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Dette skal du ikke si noe om til dem. Du risikerer å skyve dem fra deg! Anonymkode: e78b5...bfe 1
Gaia Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kvinner og menn er aldri "kompiser".. Anonymkode: 52bf4...541 Jeg har faktisk mange kompiser, jeg. Til og med eksen min er jeg venn med. Vi var venner før vi ble sammen som kjærester, og ble venner igjen en tid etter bruddet. Det var ikke et stygt brudd. 2
Katten.2.0 Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kvinner og menn er aldri "kompiser".. Anonymkode: 52bf4...541 Jeg har flere venninner som kun har vært vennskap. Om det ikke har skjedd noe seksuelt på 15-20 år, så tenker jeg at det burde være bevis nok. 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Si hva for noe? At deres forelskelse er ubehagelig for deg, fordi du er redd for din relasjon til dem enkeltvis dersom de en gang i fremtiden går fra hverandre? Nei, virkelig ikke. Det er en jævlig selvopptatt inngang, og du vil fremstå ordentlig ufin og kynisk. Anonymkode: de7e9...a47 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Litt uenig med de andre her. Det er normalt for venner å lufte ting - og du kan fort få litt fra hver kant. Bare si ifra mens begge er der at om de skulle ønske å snakke om noe som har med relasjonen å gjøre - så velg andre enn deg. Jeg har vært i samme situasjon, og synes i etterkant jeg burde vært mer klar over at det finnes 2 sider. Det gikk utover vennskapet til han ja. Anonymkode: 0a922...031 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Jeg sa det da en av mine bedre venninner ble sammen med en kompis. Sa at jeg unnet dem virkelig hverandre, men at jeg ikke ville involveres i noe eventuelt drama eller trøbbel i forholdet. Forholdet funket ikke, de to har ingen kontakt lengre, men ingen av de har snakket stygt om den andre til meg. Anonymkode: 448cd...85c 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvor lenge hadde du kjent bestevenninnen din? Hadde hun ikke vist noe tegn på å være så ustabil? Dette var jo veldig spesielt, og forferdelig å høre. Men det er nok langt mellom så dramatiske tilstander 😊 Anonymkode: 7d318...336 Ja heldigvis er det langt mellom såpass ekstreme tilfeller (som vi vet om da. Få menn snakker om partnervold når de er de utsatte). Ingen visste hvor ille hun kom til å bli. Var ingen tegn for vennene. Vet ikke hva familien visste. Vi kjente hverandre i noen år da, men de ble sammen unge. De var hverandes første kjærester og dermed også første samboere. Livet hennes gikk fort nedover derifra. De ble vel sammen da hun var 16, og var sammen i 8-9 år. Anonymkode: b868a...314
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden TS er ikke selvopptatt bare fordi hun ikke ønsker å måtte ta side, eller være nøytral mellom partene. Enig med disse svarene: AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bare si ifra mens begge er der at om de skulle ønske å snakke om noe som har med relasjonen å gjøre - så velg andre enn deg. Anonymkode: 0a922...031 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sa det da en av mine bedre venninner ble sammen med en kompis. Sa at jeg unnet dem virkelig hverandre, men at jeg ikke ville involveres i noe eventuelt drama eller trøbbel i forholdet. Anonymkode: 448cd...85c Anonymkode: 53f89...a20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå