AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg er nå forlovet, endelig!! Og ble helt over lykkelig!! Men det som er at den ringen jeg fikk er så og si helt edentisk med en annen ring han ga meg til for rundt 1 år siden som skulle være ringen før ringen. Når han ga med forlovelses ringen, så fikk jeg med byttelapp og han sa jeg kunne bytte ringen om jeg ønsket. Jeg kjenner på det at jeg gjerne vil ha en annen ring som ikke er lik den jeg allerede har.. men får litt dårlig samvittighet at jeg skal bytte. Hva tenker dere om det?? Anonymkode: b0d7a...ed3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Han hadde ikke nevnt byttelappen og lagt den med om han ikke mente det var greit tenker jeg. Anonymkode: 746f4...b58
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Han har jo gitt deg byttelapp? Anonymkode: 43a24...09b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Da hadde jeg heller ville valgt sammen. Jeg vil i allefall ikke velge min egen forlovelsesring. Det er jo mannens symbol på at han vil forplikte seg til meg offentlig. Anonymkode: f14d3...7e0
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Ja forstår tanken din, han sa til meg i dag at jeg kan gå og velge det jeg liker så er han fornøyd. Jeg tok bilde av ringen som jeg valgte ut og han synes den var kjempe fin. Han sier det viktigste er at jeg liker den og da er han også glad. Anonymkode: b0d7a...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå