AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Når jeg ser en mann, plasserer jeg ham instinktivt i tre kategorier: Ja, kanskje og nei. Altså om det er aktuelt å ha sex med ham. Flere som har det sånn? Anonymkode: 95ac8...858 1
-jk- Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Ikke for min del, som mann. Utseende alene er helt uaktuelt å selektere inn på, jeg må ha noen som også matcher på personlighet. Jeg kan dog absolutt selektere bort på utseende alene. Så selekteringen min blir i så fall: kanskje eller nei.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når jeg ser en mann, plasserer jeg ham instinktivt i tre kategorier: Ja, kanskje og nei. Altså om det er aktuelt å ha sex med ham. Flere som har det sånn? Anonymkode: 95ac8...858 Hva avgjør valget? Anonymkode: 607b0...9fd
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Nei, jeg er kvinne og tenker ikke sånn. Det er så mye mer jeg verdsetter høyere enn akkurat den delen av livet. For meg høres det veldig kjedelig og ensporet ut å kategorisere mennesker slik. Anonymkode: 51e9c...e36 2
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #5 Skrevet 43 minutter siden Tenkte slikt før, men da hadde jeg bare to kategorier: Ja eller Nei når det gjaldt sex. Vokste fra meg den perioden Anonymkode: 8294c...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå