AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:31 #1 Skrevet fredag kl. 06:31 Jeg har fått time for fjerning av marisk. Gruer meg og har noen spørsmål. Er det veldig vondt etterpå? Blir man sykemeldt? Kan man kjøre bil hjem selv? Anonymkode: 0d397...cbd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:40 #2 Skrevet fredag kl. 07:40 Har du bare en? Hvordan gikk du frem for å få den fjernet? Jeg har mange..🥹 Anonymkode: 776ce...653
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:45 #3 Skrevet fredag kl. 07:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du bare en? Hvordan gikk du frem for å få den fjernet? Jeg har mange..🥹 Anonymkode: 776ce...653 Jeg har bare en. Ble henvist gjennom fastlegen i forbindelse med en livmorhalsprøve. Anonymkode: 0d397...cbd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:18 #4 Skrevet fredag kl. 15:18 Det er vondt. Sykemelding avhenger av hva du jobber med. Du kan ikke kjøre bil første døgnet etter narkose, så nei du kan ikke kjøre hjem selv. Anonymkode: cde36...529
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:08 #5 Skrevet fredag kl. 16:08 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er vondt. Sykemelding avhenger av hva du jobber med. Du kan ikke kjøre bil første døgnet etter narkose, så nei du kan ikke kjøre hjem selv. Anonymkode: cde36...529 Hvorfor skriver du om narkose? Det er vanlig med lokalbedøvelse. Anonymkode: 0d397...cbd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:30 #6 Skrevet fredag kl. 16:30 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor skriver du om narkose? Det er vanlig med lokalbedøvelse. Anonymkode: 0d397...cbd Nei det er veldig vanlig med narkose. Anonymkode: cde36...529
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå