Postmann Skrevet torsdag kl. 23:25 #1 Skrevet torsdag kl. 23:25 (endret) Hei damer Kan dere like en man for både sex og samliv om han har litt utvidet dadbod med lovehandles og litt mage? Endret torsdag kl. 23:28 av Postmann
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:39 #2 Skrevet torsdag kl. 23:39 Det vil jeg tro om hun ikke har en nevroutviklingsforstyrrelse eller ptsd som hindrer det. Anonymkode: e19a3...02d
Mardina Skrevet torsdag kl. 23:52 #3 Skrevet torsdag kl. 23:52 Elsker pondus på menn 😍 Heller det enn en tynn mann 😄 Jeg har alltid hatt den preferansen 😊 2 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:00 #4 Skrevet fredag kl. 00:00 Hva slags energi og utstråling du har, er alltid viktigere for meg enn kroppsfasong. Anonymkode: 4534b...06b 1 1
Marijana Skrevet fredag kl. 01:54 #5 Skrevet fredag kl. 01:54 Absolutt. Null problem, det kan være sexy, så lenge ikke vekten gjør at du blir for fort sliten. Alt handler om energien du utstråler, og hvordan du er som person, hva du sier og gjør i sengen osv. Men en som peser, og ikke orker mer enn 8 jukk, er ikke holdbart over tid. Jeg tenker, og mange med meg, at det er ikke utseende på overvekt som er problemet. Det er evt den dårlige selvtilliten og den manglende kapasiteten som er problemet. 1
isw Skrevet fredag kl. 15:49 #6 Skrevet fredag kl. 15:49 Marijana skrev (13 timer siden): Absolutt. Null problem, det kan være sexy, så lenge ikke vekten gjør at du blir for fort sliten. Alt handler om energien du utstråler, og hvordan du er som person, hva du sier og gjør i sengen osv. Men en som peser, og ikke orker mer enn 8 jukk, er ikke holdbart over tid. Jeg tenker, og mange med meg, at det er ikke utseende på overvekt som er problemet. Det er evt den dårlige selvtilliten og den manglende kapasiteten som er problemet. Lett overvekt er ikke nødvendigvis et helseproblem. Jeg har BMI på 27-ish men kan løpe en halvmaraton. Jeg tror det er sunnere å trene og være litt overvektig, enn å være helt dvask. 1
Marijana Skrevet fredag kl. 19:40 #7 Skrevet fredag kl. 19:40 isw skrev (3 timer siden): Lett overvekt er ikke nødvendigvis et helseproblem. Jeg har BMI på 27-ish men kan løpe en halvmaraton. Jeg tror det er sunnere å trene og være litt overvektig, enn å være helt dvask. Helt klart. Det mener de fleste eksperter og. Helse og «tynnhet» er to vidt forskjellige ting. Jeg kjenner noen undervektige voksne folk. De har ingenting ting i gå på hvis de blir syke. Et eksempel er når en venn ble matforgiftet. Han så ut som han hadde vært i konsentrasjonsleir. Da begynner kroppen å tære på indre organer, hvis det ikke er noe fett å ta av. Det er de tjukke folka som er evolusjonsmessig de sterkeste. Problemet er at i dag har det blitt til fedme. Og mange overvektige sliter med de genene som gjør at de ikke føler metthet. Å være aktiv og passe på at maten du spiser er sunn og næringsrik, er det aller viktigste for helsen, og en sunn alderdom. Alt annet har med et fucka skjønnhetsideal å gjøre.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:10 #8 Skrevet fredag kl. 22:10 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det vil jeg tro om hun ikke har en nevroutviklingsforstyrrelse eller ptsd som hindrer det. Anonymkode: e19a3...02d Kan jo hende at enkelt kvinner faktisk også foretrekker menn som holder seg i form. Anonymkode: 9348d...619
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:11 #9 Skrevet fredag kl. 22:11 isw skrev (6 timer siden): Lett overvekt er ikke nødvendigvis et helseproblem. Jeg har BMI på 27-ish men kan løpe en halvmaraton. Jeg tror det er sunnere å trene og være litt overvektig, enn å være helt dvask. Det er også sunnere å bare spise pizza 3 ganger i uka istedet for 7, men det er fortsatt ikke sunt. Anonymkode: 9348d...619
AnonymBruker Skrevet i går, 00:03 #10 Skrevet i går, 00:03 Så lenge det ikke er ekstrem overvekt, så gjør det meg ikke noe. Men, jeg liker selvsagt aller best en mann som holder seg litt i form. Trenger ikke trene mye, men kunne være med ut og bevege seg litt. Det heter forresten MANN, ikke man. Altfor mange som skriver man, skjønner ikke at de ikke ser at det er feil selv. Anonymkode: a2571...bf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå