AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Kanskje teit tema eller spørsmål.. men jeg klarer ikke lenger å sove i på bomullslaken eller jersey. Jeg har gitt opp de typiske dynene og putene. Har hatt vanlig bomullslaken eller sateng eller jersey i alle år, fiberdyne, sengetøy og en eller annen behagelig pute hvis jeg har hatt (ikke alltid jeg orker pute). I sommer var det ganske varmt, og jeg så for meg at et laken med mer tekstur ville hjelpe litt. For fem år siden byttet jeg ut dyna med sånn teppe fordi det er veldig varmt og digg. Og nå sover jeg med sofapute. Så det er vevet laken og sånn fleece aktig dyne og sofa pute. Det er så utrolig digg og søvnen har fått en helt ny betydning. Det føles ut som jeg har "forbudt lur" hele natten fordi det føles ut som jeg ligger i en sofa. La ved noen bilder. Flere ? Hva slags laken liker du? Anonymkode: f8d39...267
Karnanna Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg liker glatt bomullslaken. Sover med kun tynt dynetrekk om det er svært varmt. Resten av året bruker jeg fiberdyne, nyser av dun så det utgår. Nesten flat pute passer meg best. Sover godt uansett. Jeg er ikke kresen, så jeg kunne nok sovet godt med et pledd også.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Jeg vil helst ha det kjølig på soverommet, så her er det tykk og fyldig dyne og pute. Deilig å pakke rundt seg. Anonymkode: 074cb...76f 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil helst ha det kjølig på soverommet, så her er det tykk og fyldig dyne og pute. Deilig å pakke rundt seg. Anonymkode: 074cb...76f Jeg liker også godt det, liker å ha på fleece bukse og genser når jeg sover 😅 Anonymkode: f8d39...267
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå