AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:13 #1 Skrevet torsdag kl. 17:13 Sliter med knær og rygg og som ikke kan ha sex på vanlig måte... Det kan bli verre og verre... og det blir lite sex for å si det sånn... Trening eller fysisk aktivitet vil ikke bli en del av samlivet. Jobber ikke, men klarer seg godt. Anonymkode: e1fa6...99b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:16 #2 Skrevet torsdag kl. 17:16 Hvis du i tillegg er en grei kar og er emosjonellt tilgjengelig, yes please 😄 Anonymkode: 8b44a...789
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:18 #3 Skrevet torsdag kl. 17:18 Det hadde ikke vært avgjørende for min del. I hvert fall ikke om det er «samleie» du mener når du sier «sex»?. Han kan vel bruke munn, hender og leketøy selvom han har vond rygg og vonde knær? Akkurat samleie er ikke noe avgjørende for min del. Værre om han ikke kan bruke munn, hender og leketøy Hadde kanskje slitt med at han ikke jobber, men det kan jo være at han fyller tiden med noe annet han opplever som meningsfylt. Trening er heller ikke noe jeg gjør med partner. For meg er trening en soleklar egen-aktivitet. Anonymkode: a4e82...015
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:05 #5 Skrevet torsdag kl. 18:05 Nei. Sexen er irrelevant, men jeg elsker friluftsliv og må ha en partner som både vil og kan være med. Anonymkode: 82a9f...532
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:45 #7 Skrevet torsdag kl. 20:45 Sex er en ting, der kan man finne løsninger, og trening gjør jeg helst alene, men hva ligger i at fysisk aktivitet er utelukket? Invalid uten å klare å komme seg i butikken eller en kort rusletur i nabolaget, eller orker ikke fem timers fjelltur? Å ikke fungere noenlunde i hverdagen blir fort vanskelig. Anonymkode: 239c5...5a8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:52 #8 Skrevet torsdag kl. 20:52 Helt uaktuelt.. Anonymkode: 2d12f...f82
Marijana Skrevet i går, 01:58 #9 Skrevet i går, 01:58 Det finnes nok av damer som ikke er så interessert i sex, du må bare finne en av de. Mange som synes andre ting er viktigere i et forhold, men som gjerne vil ha en kjæreste. Så dette løser seg. Men jeg tror det lønner seg å være ærlig, ha det på evt profil til og med. Så skremmer du noen, men tiltrekker deg de rette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå