AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg jobber med regnskap men har aldri likt... tall 😂 riktignok har det passet bra med A4 livet som småbarnsmor. Nå vurderer jeg å bytte til vernepleie, da jeg alltid har ønsket å jobbe i psykiatrien o.l., men vil gjerne høre anbefalinger, erfaringer eller råd fra andre som har byttet retning eller evt jobbet med dette feltet. Innspill? Anonymkode: 4d3c9...05a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Jeg tar bachelor i vernepleie nå, med 4 unger. Jobber allerede i psykiatrien, og elsker det! Hos oss er det samme om du er sykepleier eller vernepleier, vi gjør akkurat det samme, samme ansvarsvakter. Men jeg liker adferdsdelen, det er så gøy. Så jeg anbefaler det! Kan bare nevne at fulltid er hardt å kominere med jobb. 😅 Anonymkode: 4a0fb...765 1
Gratis Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tar bachelor i vernepleie nå, med 4 unger. Jobber allerede i psykiatrien, og elsker det! Hos oss er det samme om du er sykepleier eller vernepleier, vi gjør akkurat det samme, samme ansvarsvakter. Men jeg liker adferdsdelen, det er så gøy. Så jeg anbefaler det! Kan bare nevne at fulltid er hardt å kominere med jobb. 😅 Anonymkode: 4a0fb...765 Vernepleie er vel mulig å ta på deltid, 4 år i stedet for 3, der du gjør mye digitalt hjemmefra?
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Gratis skrev (5 minutter siden): Vernepleie er vel mulig å ta på deltid, 4 år i stedet for 3, der du gjør mye digitalt hjemmefra? Det er mulig med deltid ja, samlingsbasert her i nærheten av meg, ikke satt meg inn i hvordan det er lagt opp. Anonymkode: 4a0fb...765
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg jobber med regnskap men har aldri likt... tall 😂 riktignok har det passet bra med A4 livet som småbarnsmor. Nå vurderer jeg å bytte til vernepleie, da jeg alltid har ønsket å jobbe i psykiatrien o.l., men vil gjerne høre anbefalinger, erfaringer eller råd fra andre som har byttet retning eller evt jobbet med dette feltet. Innspill? Anonymkode: 4d3c9...05a Anbefaler deg å søke ekstravakter innenfor psykiatrien, så du får testet om du liker deg der. Og så er det bare å søke vernepleie om du har lyst til det🙂 Anonymkode: 31a97...913
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Gratis skrev (21 minutter siden): Vernepleie er vel mulig å ta på deltid, 4 år i stedet for 3, der du gjør mye digitalt hjemmefra? 4 årig er også mye å gjøre, det er praksis og oppgaver og mange samlinger. Anonymkode: fa511...31e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå