AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:02 #1 Skrevet torsdag kl. 16:02 Føler du at du vet alt som er verdt å vite om peniser? Eller føler du det er mer å lære? Anonymkode: 5d90b...cdf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:11 #2 Skrevet torsdag kl. 16:11 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Føler du at du vet alt som er verdt å vite om peniser? Eller føler du det er mer å lære? Anonymkode: 5d90b...cdf Føler du at du har lite å finne på i det daglige? Anonymkode: 79d3d...26e 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:17 #3 Skrevet torsdag kl. 16:17 Nei, jeg er ikke en urolog liksom, jeg kunne ikke behandlet nyrestein eller fjernet kreft eller sterilisert en mann. Men sånn sett bort fra det, så kan jeg vel det grunnleggende. Men så er jo ikke alle peniser og deres eiere like heller, så når man møter en ny så må man jo bli litt kjent med den da, og dens eier. Man blir sånn sett aldri utlært. Anonymkode: b2d52...64f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:19 #4 Skrevet torsdag kl. 16:19 Kan mer enn nok, men får stadig påfyll uten at jeg direkte oppsøker det selv. Skal ikke håndtere flere peniser i mitt liv. Anonymkode: 3036e...741
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:23 #5 Skrevet torsdag kl. 16:23 Kan mer enn nok tenker jeg, gir kona stadig påfyll da. Anonymkode: 406a7...acd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:33 #6 Skrevet torsdag kl. 16:33 Føler jeg vet alt som er relevant for meg å vite. Er ikke urolog, så noe særlig av detaljene trenger jeg jo ikke. K48 Anonymkode: 3246f...e33
Plexi Skrevet torsdag kl. 16:34 #7 Skrevet torsdag kl. 16:34 Innbiller meg at jeg tror jeg er nogenlunde utlært på min egen. 1
Katten.2.0 Skrevet torsdag kl. 17:02 #8 Skrevet torsdag kl. 17:02 Jeg vet hvordan jeg skal bruke den. Hvordan den gir meg mest nytelse. Alt annet får stå igjen til de som er utdannet innen faget. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå