Gå til innhold

Artrose - erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her med erfaring innen artrose?

Når og hvordan oppdaget du det, hvordan utviklet det seg, hvordan holder du det i sjakk?
Blir det bedre? Utvikler det seg i hele kroppen?

Ble du sykemeldt, operert? Ufør?

Er du pårørende og hvordan er det å leve med en nær person som har dette?

Anonymkode: 96855...d77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste har en eller annen grad av  artrose. Trening er helt essensielt!

Mamma har såpass artrose i hoftene at hun er operert for det. Rask operasjon, tilbake til hverdagen. Merket mest at hun ikke ville hoppe på trampoline, løpe fort eller klatre i skråninger med barnebarna fordi hun ikke stolte helt på beina, utover det er hun mye sprekere enn meg!

Anonymkode: d8881...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Mannen her er 50% ufør pga artrose, før han er 50. Startet allerede i 30-årene. Arvet fra hans mor. Mest hender, knær…rygg… han trener, det hjelper. Går aldri helt bort nei. Hadde jeg vært hannhadde jeg nok spist mer betennelsesdempende, men det er ikke helt galt heller. Kjedelig sykdom med mye smerter til tider😞

Anonymkode: 3b6e8...f78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det i nedre ryggrad, kne og ankel. Det eneste som hjelper er aktivitet. Det blusser opp i perioder. Er i full jobb. Ser ut til at det dukker opp flere plasser. Jeg har det som heter generell artrose, det vil si at det dukker opp flere steder. Ikke bare av slitasje. 

Anonymkode: 80534...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...