AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hva er ditt beste Roma-tips? Anonymkode: e775f...e31
MiominMio Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hva er du på jakt etter? Historie, vandringer eller shopping?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Noe utenom det vanlige (Colosseum og Vatikantstaten). Noe som overrasket deg. Noe du ikkje visste om, men datt over Ubeskrivelig bra restaurant Anonymkode: e775f...e31
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Det jeg likte best med Roma var å sitte en sen sommerkveld og drikke vin ved Trevi-fontenen og høre folk synge og prate. Synes generelt Roma var en fæl by. Anonymkode: d3039...df2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Reis på tiden der det er minst turister! Uke 2-4 i Januar...uke 2 er det aller minst. Fin temp da også. Dessverre er Roma blitt preget av mennesker som ikke skal være i byen. Anonymkode: c11f3...3f6
Tomas77 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Katakombene er artig. Trastevere distriktet. Forum Romanum. Det er ikke ukjent, men folk bruker gjerne mye mer tid på Collosseum. Men Colloseum selv er jo såpass spektakulært at må være med.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Tomas77 skrev (3 minutter siden): Katakombene er artig. Trastevere distriktet. Forum Romanum. Det er ikke ukjent, men folk bruker gjerne mye mer tid på Collosseum. Men Colloseum selv er jo såpass spektakulært at må være med. Derfor reise når det er lite turister.. Anonymkode: c11f3...3f6
Tomas77 Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Derfor reise når det er lite turister.. Anonymkode: c11f3...3f6 Enig i det, men januar blir for grått for meg. Oktober og mars har vært mine foretrukne forutsatt at man unngår uka før under og etter påske.
Plexi Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Se gjerne de store severdighetene, men styr unna alt av kafeer og restauranter i nærheten av de, de er stort sett ekstremt overpriset og ræva. Var der i mars for en 3-4 år siden, var ikke så mye turister da, helt topp.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Den beste ferien jeg har hatt noensinne var 10 dager i Roma. Det var i september, så ikke for varmt og ikke altfor mye folk. Vi gikk og gikk, ny retning hver dag. Dette var i 2007, så vi hadde fremdeles fysisk kart, og hver kveld merket vi av på kartet hvor vi hadde vært. Helt nydelige minner. Jeg syns man bør få med seg de store greiene, trevifontenen, Vatikanet, det sixtinske kapellet og Colosseum. Det er kjente severdigheter for en grunn. Ellers er det fint å bare gå omkring. Man kan gå en tilfeldig gate, og når man runder en sving står man plutselig på en liten piazza med en restaurant eller to. Bydelen Trastevere likte jeg veldig godt. God mat og en del spesielle butikker. Jeg håper jeg kommer meg tilbake til Roma en dag❤️ Anonymkode: a0c2d...658
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå