AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hvordan oppfører du deg som mann eller kvinne når du faktisk er forelsket? Hvordan viser du det? Hvor mye kontakter du personen og hvordan føles det? Anonymkode: 10f72...08d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan oppfører du deg som mann eller kvinne når du faktisk er forelsket? Hvordan viser du det? Hvor mye kontakter du personen og hvordan føles det? Anonymkode: 10f72...08d I ditt scenario. Hvor godt kjenner «vi» hverandre? Ønsker du å vite hvordan jeg oppfører meg om jeg er betatt av noen på avstand eller forelsket etter å ha vært på flere dates og når begge er blitt godt kjent Anonymkode: bed9d...5ef
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I ditt scenario. Hvor godt kjenner «vi» hverandre? Ønsker du å vite hvordan jeg oppfører meg om jeg er betatt av noen på avstand eller forelsket etter å ha vært på flere dates og når begge er blitt godt kjent Anonymkode: bed9d...5ef Etter flere mnd med dating. skrev visst i feil tråd, skulle vært i dating haha Anonymkode: 10f72...08d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Da kontakter man hver dag vel. Om du ikke vet at den andre er forelsket etter så lang tid, da er den ikke forelsket Anonymkode: bed9d...5ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå