AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Noen som bruker farget lyspære for å få effekt slik på bildene under? Tips om en lyspære som gir en del effekt evt andre triks? Anonymkode: f4718...62a
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som bruker farget lyspære for å få effekt slik på bildene under? Tips om en lyspære som gir en del effekt evt andre triks? Anonymkode: f4718...62a Jeg kjøpte en lampeskjerm i vinrød. Skrudde på lampen og da ble leiligheten vinrød 😄 Og jeg hadde klar/ufarget lyspære i. Så min erfaring er at lampeskjermer i en dyp farge - oransje for deg- gir farge til rommet. Jeg har bare hatt lyse lampeskjermer før, så dette kom overraskende på meg, haha 😄 Anonymkode: 91195...42d
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Evt smartlys fra IKEA eller Philips hue o.l Anonymkode: bfdef...f50
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Bruker Deltaco smartpære fra Clas Ohlson. Styrer via app på mobilen, så jeg kan velge forskjellige farger. Har foreløpig bare en, bruker den i en bordlampe med linskjerm. Har også en saltlampe som har ganske oransje lys. Anonymkode: 4eddd...61c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Wiz lyspære. Funker fjell og anbefales. Anonymkode: e04be...504
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå