AnonymBruker Skrevet i går, 13:47 #1 Skrevet i går, 13:47 Det får store bæsjklumper på føttene sine, å blir skittene i rumpen (kloakken som det så nydelig heter) ikke alle selvsagt.. synes det ser så ille ut… er inne å fjerner skitt slik vi gjør til kyrne daglig, å fyller på med nytt spon, det gjør jeg ikke daglig med tar å skifter alt endag i uka. Av å til oftere hvis det trengs enda ser de slik ut… skjønner ikke hvorfor. Det er som sagt ikke alle! De detter av til slutt, har prøvd å bade de, mjuke de opp osv men det hjelper ikke.. er det noe annet underlag jeg bør bruke? Annet rengjørings rutine? Har jeg for liten plass for de? Blir gal jeg😅 trenger sårt tips❤️ Anonymkode: 29128...e6e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Vanskelig å si om du har nok plass yten å vite hvor mye plass du har og hvor mange de er da. Men om det er trangt blir de mer møkkete. Har de god nok plass? Har de rene steder å vagle seg? Nok underlag så det ikke blir møkkete med en gang? Får de gå ute? Om de har nok plass så de unngår å tråkke rundt i sin egen møkk er mye gjort. Anonymkode: 60537...efe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå