Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser det ble foretatt en rydding av tråden i går og det er bra. Men det jeg lurer på er hvordan en kan ha noe annet enn en sporadisk og overfladisk oversikt, når det bare siden hendelsen med Gucci, for vel en uke siden, er skrevet mer enn 2800  innlegg  i tråden?

I den aktuelle hendelsen med Gucci blir Isabel beskyldt for å bruke Gucci, som kasteball, for å få opp engasjementet. Hun blir kalt dyremishandler og det er flere som også indikerer at hun var i rommet og enkelte går så langt at de hevder, hun kan være den sladdete personen. 

Det blir også delt bilder fra den nye Facebook gruppen til Isabel og delt i tråden og harselert med en person fra Jessheim.  

Jeg kan heller ikke se det er gjort noen ryddemelding etter en navngitt person ble beskyldt for strafferetslige handlinger, som gir fengselsstraff. Tror dette er fjernet? Men når dette ikke slås ned i ryddemelding, gir det et inntrykk av at slike beskyldninger er greit.

Dette er kun noen eksempler på overtramp i tråden. Om rydding i tråden i hovedsak skjer etter en melder i fra og folk lar være i frykt for stenging av tråden. Blir det fort  en ond sirkel. Jo lengre tid det, går jo mer kan det virke, som folk kvier seg. 

Nå har jeg kun tatt en rask tilbakeblikk i tråden og kan se at mye av det jeg viser til fremdeles står i tråden. Så jeg ønsker et svar om dette er greit med forumets regler? Og om det er slik at innlegg kun fjernes, om hvert enkelt meldes inn for regelbrudd? Hva da om det foregår en ukultur om å ikke melde? 

Endret av Bendie
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...