AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Jeg må ha narkose. Er super nervøs, aldri vært i narkose før og er livredd for å ikke våkne opp igjen. Anonymkode: 8c57f...823
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Hvor mange har tatt narkose, og hvor mange har dødd? statistikken er på din side her, altså. Du våkner opp igjen. Anonymkode: c0626...b64
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Ok, takk for at du deler med oss. Anonymkode: 0c6ea...f9b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Skulle du prøve deg på å dø så er situasjonen den tryggeste å gjøre det i. Du har de best egna folkene til å redde deg rundt deg. Du er mye mer fucked om hjertet ditt gir seg på fjelltur feks. Jeg har vært i narkose mange ganger, to av de pga gastroskopi. Det går helt fint. Si til de at du er redd så snakker de godt med deg underveis. Anonymkode: 22298...d4a
Kålrota Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Det er ikke vanlig med narkose for gastroskopi, så da har du vel valgt det?
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Du har ikke statestikken på din side, når det gjelder å dø i narkose. Men skulle det skje, må det jo være en behagelig måte å dø på. Det er ganske behagelig å bli lagt i narkose... Anonymkode: 37bf8...f9c
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skulle du prøve deg på å dø så er situasjonen den tryggeste å gjøre det i. Du har de best egna folkene til å redde deg rundt deg. Du er mye mer fucked om hjertet ditt gir seg på fjelltur feks. Jeg har vært i narkose mange ganger, to av de pga gastroskopi. Det går helt fint. Si til de at du er redd så snakker de godt med deg underveis. Anonymkode: 22298...d4a Hvor lang tid tar det? Får man reise hjem samme dag? Anonymkode: 8c57f...823
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor lang tid tar det? Får man reise hjem samme dag? Anonymkode: 8c57f...823 Selve gastroskopien er gjort på noen minutter. Ja, du får reise hjem samme dag. Jeg tok den med lokalbedøvelse, en spray som hemmet svelgerefleksen min. Anonymkode: 649e8...859
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Jeg har tatt gastroskopi med bare en drikkemedisin som lindrer litt i halsen. Aldri igjen, dop meg ned om jeg må dette igjen Anonymkode: e540f...58b 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden Du får bare litt anestesimidler. Målet er at du skal puste selv. Sjansen for å dø er lik null. Anonymkode: bea63...0e7
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Ingen må ha narkose for gastroskopi, det er bare pinglene som krangler, griner og sutrer til de får det. Veldig ressurskrevende og helt unødvendig. Du kan fint ta gastroskopi uten narkose, og ja narkosen kan gi deg større risiko for aspirasjon, skade på tenner og svelg ect, men det har du jo valgt helt selv. Anonymkode: db320...966
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen må ha narkose for gastroskopi, det er bare pinglene som krangler, griner og sutrer til de får det. Veldig ressurskrevende og helt unødvendig. Du kan fint ta gastroskopi uten narkose, og ja narkosen kan gi deg større risiko for aspirasjon, skade på tenner og svelg ect, men det har du jo valgt helt selv. Anonymkode: db320...966 Ja aldri om jeg gjør det uten narkose. Kjenner flere som måtte dra ut slangen i panikk. Anonymkode: 8c57f...823
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må ha narkose. Er super nervøs, aldri vært i narkose før og er livredd for å ikke våkne opp igjen. Anonymkode: 8c57f...823 Har tatt narkose ca 20 ganger og våknet opp hver gang! Anonymkode: ea06c...bd0 1
Perfume Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen må ha narkose for gastroskopi, det er bare pinglene som krangler, griner og sutrer til de får det. Veldig ressurskrevende og helt unødvendig. Du kan fint ta gastroskopi uten narkose, og ja narkosen kan gi deg større risiko for aspirasjon, skade på tenner og svelg ect, men det har du jo valgt helt selv. Anonymkode: db320...966 Faktisk er det bevist og dokumentert at det er bedre for både pasient og behandler om man ligger i narkose for akkurat gastroskopi. 🤷♀️ https://www.irjournal.org/journal/view.php?number=239 Endret 19 timer siden av Perfume 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja aldri om jeg gjør det uten narkose. Kjenner flere som måtte dra ut slangen i panikk. Anonymkode: 8c57f...823 Litt rart å basere sin frykt på panikk enkelte andre har fått. Jeg kjenner mennesker som synes vaksine/blodprøve/bedøvelse er vondt, det betyr ikke at jeg synes det er det. Anonymkode: 6a8a0...147
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt rart å basere sin frykt på panikk enkelte andre har fått. Jeg kjenner mennesker som synes vaksine/blodprøve/bedøvelse er vondt, det betyr ikke at jeg synes det er det. Anonymkode: 6a8a0...147 Jeg tenker at siden jeg har panikkangst så er det bedre for dem som skal gjennomføre undersøkelsen at jeg sover+ at da får dem sjekket alt nøye og fint. Anonymkode: 8c57f...823
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen må ha narkose for gastroskopi, det er bare pinglene som krangler, griner og sutrer til de får det. Veldig ressurskrevende og helt unødvendig. Du kan fint ta gastroskopi uten narkose, og ja narkosen kan gi deg større risiko for aspirasjon, skade på tenner og svelg ect, men det har du jo valgt helt selv. Anonymkode: db320...966 Mennesker som har blitt usat utsatt for seksuelle overgrep kan absolutt måttte ha narkose for å få gjennomført en gastroskopi. Men, du er nok av dem som mener de er pingler, griner og sutrer seg til det, og har absolutt ingen forståelse for at andre har andre kropper og andre liv enn deg selv. Psykisk sykdom er bare tøv sant? Anonymkode: 5ed74...9b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Du skal nok bare ha sedasjon, så du sover. Det er ekstremt sjelden at noen dør av det, du har uansett valgt det selv. Du kan la vær. Anonymkode: b27b6...251
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden Unnskyld at jeg sier det..men jeg elsker narkose! Det er det beste som finnes for oss som har alvorlige problemer med undersøkelser og behandlinger i livet. Det kommer til å gå bra. Bare husk emla plaster på hånden. Så du slipper å kjenne plastrøret under huden når de har satt veneflon. Lykke til. Anonymkode: d1bfa...628
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen må ha narkose for gastroskopi, det er bare pinglene som krangler, griner og sutrer til de får det. Veldig ressurskrevende og helt unødvendig. Du kan fint ta gastroskopi uten narkose, og ja narkosen kan gi deg større risiko for aspirasjon, skade på tenner og svelg ect, men det har du jo valgt helt selv. Anonymkode: db320...966 Hør på verdensmesteren du! Anonymkode: d1bfa...628
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå