AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:43 #1 Skrevet onsdag kl. 22:43 Gode eller dårllige? Vurderer teste dem. Anonymkode: c1f99...119
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:00 #2 Skrevet onsdag kl. 23:00 Jeg er veldig fornøyd med de produktene jeg har fra Korres. Bruker fast hårfarge, shampo, balsam, dusjsåpe, bodylotion, leppepomade og ansiktsrens. Brukt litt ansiktspleie. Ingenting negativt å si, men foretrekker andre merker der. Sminken har jeg ikke testet. Anonymkode: 45a35...60d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:01 #3 Skrevet onsdag kl. 23:01 Takk, hvilke dusjsåper er favoritter? Anonymkode: c1f99...119
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:10 #4 Skrevet onsdag kl. 23:10 Bare positive erfaringer Anonymkode: bd2e0...d1c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Var ikke anderledes enn de man kjøper på butikk. Anonymkode: 20873...f31
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Var ikke anderledes enn de man kjøper på butikk. Anonymkode: 20873...f31 Jeg funderer på korres fordi jeg gjerne betaler mer for gode produkter som støtter kvinnelige produsenter. Anonymkode: c1f99...119
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Liker det meste + at de ikke tester på dyr Anonymkode: 823e4...f50
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Veldig fornøyd med hårfargen. Anonymkode: a22ab...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gode eller dårllige? Vurderer teste dem. Anonymkode: c1f99...119 Har fått i gave flere ganger. Jeg synes de lukter som hvilken som helst dusjsåpe og bodylotion fra hvilket som helst hotell. Gjør ingenting spesielt for min del annet enn å lukte godt. Det eneste som ikke lukter godt er parfymene deres. (Ironisk nok😅) Merker ingen forskjell på produktene deres til 179 VS billigprodukter til 19,- fra Normal. Anonymkode: d4b4f...1c7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk, hvilke dusjsåper er favoritter? Anonymkode: c1f99...119 Jeg liker den med duft av Mint Tea. Dempet og nøytral. Bruker samme duft i dusjsåpe og bodylotion. Tror ikke den er å få kjøpt på Vita, men Korres har egen butikk på Sandvika Storsenter. Jeg kjøper akkurat disse to når jeg selv er i Hellas. Glemte å si at jeg også bruker solkrem fra de noen ganger. Hverken bedre eller dårligere enn andre. Anonymkode: 45a35...60d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå