AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #21 Skrevet i går, 14:54 Synes du er litt kjip ts. Du burde gjøre som de fleste ektepar som har levd sammen en stund. Konkurrere om den kraftigste prompen. Det gjør jeg og kjerringa. Og så ler vi av det etterpå. Anonymkode: ecc15...453 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #22 Skrevet i går, 14:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du er litt kjip ts. Du burde gjøre som de fleste ektepar som har levd sammen en stund. Konkurrere om den kraftigste prompen. Det gjør jeg og kjerringa. Og så ler vi av det etterpå. Anonymkode: ecc15...453 Gratulerer, du har forstått konseptet ✨samtykke✨. Nå er det bare opp til TS sin mann…….. Anonymkode: a19b7...daf
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #23 Skrevet i går, 14:57 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette er noe nytt vil jeg si, det er så mye på kvelden, spesielt når vi legger oss. Jeg sir han skal gå til legen, han vil ikke! Det er helt forferdelig, ofte er det akutt på do også( etter mat) Anonymkode: 4fd1e...332 Anonymkode: 5168f...008
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #24 Skrevet i går, 15:01 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nok en bekreftelse på at seksuell legning ikke er et valg… 😕 Anonymkode: a19b7...daf Haha. Artig. Men seriøst, det KAN jo hende denne mannen faktisk er syk. Til og med alvorlig syk. Som andre har nevnt kan nyoppståtte fordøyelsesplager være tegn på tarmkreft eller andre alvorlige tilstander. Mest sannsynlig er det jo IKKE det, men likevel.. Anonymkode: 1eb31...923
AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #25 Skrevet i går, 15:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha. Artig. Men seriøst, det KAN jo hende denne mannen faktisk er syk. Til og med alvorlig syk. Som andre har nevnt kan nyoppståtte fordøyelsesplager være tegn på tarmkreft eller andre alvorlige tilstander. Mest sannsynlig er det jo IKKE det, men likevel.. Anonymkode: 1eb31...923 Selvfølgelig. Men når han ikke en gang vil til legen for å finne ut av det så kjenner jeg empatien sive ut som luft fra slappe lukkehull, altså….. Det jeg har problemet med i denne saken er ikke prompingen, men den totalt respektløse oppførselen til mannen som tydelig plager kjæresten sin, og ikke ønsker gjøre noe for å stanse det. Anonymkode: a19b7...daf 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #26 Skrevet i går, 15:02 Jeg ler så jeg rister. Vi har hatt så mye fisehumor at du aner ikke. Og "prUmper"? 😂 Anonymkode: 355f6...fad
AnonymBruker Skrevet i går, 15:12 #27 Skrevet i går, 15:12 Kjenner jeg føler med ts, og mest av alt at jeg synes synd på henne. Er jo kjipt mannen har mageplager, men det får han nå finne ut av selv. Uendelig ego og utrolig usexy å fise der det er andre mennesker rundt. Hadde kasta fyren ut av felles soverom og gjennomført en minst tre uker lang sexstreik. Det er jo noe med at fyren bør anstrenge seg LITT for å framstå seksuelt tiltrekkende for henne... Menn, altså... Anonymkode: 92bbc...5b0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #28 Skrevet i går, 15:19 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner jeg føler med ts, og mest av alt at jeg synes synd på henne. Er jo kjipt mannen har mageplager, men det får han nå finne ut av selv. Uendelig ego og utrolig usexy å fise der det er andre mennesker rundt. Hadde kasta fyren ut av felles soverom og gjennomført en minst tre uker lang sexstreik. Det er jo noe med at fyren bør anstrenge seg LITT for å framstå seksuelt tiltrekkende for henne... Menn, altså... Anonymkode: 92bbc...5b0 Ja.. det er liksom så ekkelt når vi skal legge oss også er det bare fising.. og han har ikke hatt så mye luft i magen før.. så jeg er seriøs jeg. Anonymkode: 4fd1e...332 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #29 Skrevet i går, 18:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja.. det er liksom så ekkelt når vi skal legge oss også er det bare fising.. og han har ikke hatt så mye luft i magen før.. så jeg er seriøs jeg. Anonymkode: 4fd1e...332 Føler med deg. Ego fyr. Anonymkode: 92bbc...5b0
Teardrop Skrevet i går, 21:22 #30 Skrevet i går, 21:22 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dette er noe nytt vil jeg si, det er så mye på kvelden, spesielt når vi legger oss. Jeg sir han skal gå til legen, han vil ikke! Det er helt forferdelig, ofte er det akutt på do også( etter mat) Anonymkode: 4fd1e...332 Ville utelukket gluten og laktoseintolleranse i første omgang, legg merke til hva han spiser før han løper på wc. Spiser dere nystekte hveteboller eller fløtegratinerte potetet liksom? Kjenner meg igjen med mye promping og akutt på wc etter mat. Her var svaret laktoseinntoleranse selvom jeg ikke slo ut på testen hos legen blir jeg bra i magen av å holde meg unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå