Gå til innhold

Klarer ikke sove, stress/angstmodus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer ikke sove, kroppen er på høygir av angst/uro og indre stress. Dette blir bare verre av at jeg ikke klarer slappe av/sove. Ond sirkel. Skal til psykolog snart, går på cipralex 10mg som ikke har noen virkning lenger og er delvis sykmeldt. Utslitt av helseangst.

Anonymkode: 26066...fb6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slitsomt. Lydbok hjelper litt her. Det gir noe annet å fokusere på samtidig som det er lett å sovne til. Er det ille ville jeg forsøkt å ta en prat med fastlegen så du kan få hjelp litt raskere. 

Skrevet
Crazydoglady skrev (1 minutt siden):

Det er slitsomt. Lydbok hjelper litt her. Det gir noe annet å fokusere på samtidig som det er lett å sovne til. Er det ille ville jeg forsøkt å ta en prat med fastlegen så du kan få hjelp litt raskere. 

Ja har gjort! To uker venting er det. Raskere gikk ikke. Veldig slitsomt, kjøpte meg en blodtrykksmåler igår, skulle aldri gjort🤣

Skrevet

Å ikke få sove over tid burde gå på akuttime. Særlig om du blir veldig engstelig og sliter mye. Ikke legg noe i mellom.når du snakker med dem

Skrevet
Crazydoglady skrev (12 minutter siden):

Å ikke få sove over tid burde gå på akuttime. Særlig om du blir veldig engstelig og sliter mye. Ikke legg noe i mellom.når du snakker med dem

Ja absolutt. Problemer med fastlege og vikarer nå. Har måtte forklart meg 4 ganger iløpet av 3 måneder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...