AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg er 7 uker postpastrum og savner så sinnsykt å trene. Før og under graviditeten trente jeg 4-6 ganger i uka og tracket alt jeg spiste og stortrivdes med det🥰Var på mitt best trente da jeg ble gravid og ligner ikke litt på meg selv engang akkurat nå… Som sagt trente jeg i graviditeten også men det ble redusert og kosthold var også vanskelig å holde rent (spesielt på slutten da psyken ble så dårlig). Hvordan skal jeg begynne å trene igjen på gymmen? Må jeg liksom starte helt fra skratch? Prøvd litt trening hjemme med kun kroppsvekt, men det føles så meningsløst å teit ut, vil bare tilbake på gymmen igjen. Kombinasjonen av å nesten bare være hjemme, hate kroppen sin og det å ikke få bevege på seg slik jeg ønsker begynner å bli veldig tungt på psyken.. Det gjør alt med kosthold og sånt vanskelig i tillegg, så det blir en evig vond sirkel. Trives kjempegodt som mamma og eeeelsker den nydelige lille jenta mi, så er ikke helt in the mud altsa🥰Bare frykter at jeg på sikt kan bli det, dersom jeg ikke får gjort litt ting som hjelper meg å føle meg som meg selv også… Flere enn meg som har det slik? Takk for svar på forhånd! Anonymkode: f6983...0c9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg begynte å trene styrke igjen nesten med en gang, etter bare noen uker. Hadde bare med baby på dagtid når det er nesten tomt på trening. Kan fint bare sette seg på gulvet og amme da hvis baby våkner. Det du skal vente med er løping og hopping, der er det anbefalt å vente 3 mnd. Jeg gjorde det, gikk fint når jeg begynte å løpe igjen etter de 3 mnd. Når barna har blitt eldre, sånn 6 mnd + ish har jeg latt mormor foreks trille tur med de ute mens jeg trente, gått veldig fint. Anonymkode: af5fa...3af
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er 7 uker postpastrum og savner så sinnsykt å trene. Før og under graviditeten trente jeg 4-6 ganger i uka og tracket alt jeg spiste og stortrivdes med det🥰Var på mitt best trente da jeg ble gravid og ligner ikke litt på meg selv engang akkurat nå… Som sagt trente jeg i graviditeten også men det ble redusert og kosthold var også vanskelig å holde rent (spesielt på slutten da psyken ble så dårlig). Hvordan skal jeg begynne å trene igjen på gymmen? Må jeg liksom starte helt fra skratch? Prøvd litt trening hjemme med kun kroppsvekt, men det føles så meningsløst å teit ut, vil bare tilbake på gymmen igjen. Kombinasjonen av å nesten bare være hjemme, hate kroppen sin og det å ikke få bevege på seg slik jeg ønsker begynner å bli veldig tungt på psyken.. Det gjør alt med kosthold og sånt vanskelig i tillegg, så det blir en evig vond sirkel. Trives kjempegodt som mamma og eeeelsker den nydelige lille jenta mi, så er ikke helt in the mud altsa🥰Bare frykter at jeg på sikt kan bli det, dersom jeg ikke får gjort litt ting som hjelper meg å føle meg som meg selv også… Flere enn meg som har det slik? Takk for svar på forhånd! Anonymkode: f6983...0c9 Hater kroppen din? Du har fått et barn og kroppen din har sikkert ikke forandret seg så voldsomt. Du har nok et anstrengt forhold til kropp og vekt, siden trening og tracking av mat var så viktig for deg. Anonymkode: 628d3...d4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå